پرسپولیسی ها نگران تکرار یک اتفاق تلخ

پرسپولیسی ها نگران تکرار یک اتفاق تلخ

 وب سایت رسمی فوتبالی - اگرچه هنوز راه زیادی تا پایان فصل و معرفی تیم قهرمان  لیگ هجدهم باقی مانده است اما می توان گفت پرسپولیس یکی است مدعیان اصلی برای تکرار قهرمانی و هت تریک در بالا بردن جام قهرمانی است. 

به گزارش  فوتبالی، سرخپوشان در حالی سال ۹۷ را به پایان رساندند که با برد در برابر سپیدرود رشت با صدرنشینی به استقبال سال نو رفتند.

 این در حالی است که فشردگی امتیازات تیم‌های بالای جدول به گونه ای است که کوچکترین لغزش می ‌تواند به قیمت از دست رفتن قهرمانی در پایان فصل باشد. در این میان به نظر می رسد در پایان فصل حتی کار برای معرفی چهره تیم قهرمان به تفاضل گل نیز کشیده شود ؛ درست مثل ۳ فصل قبل که پرسپولیس در بازی آخر به خاطر تفاضل گل جام را به استقلال خوزستان تقدیم کرد.

 اگرچه در حال حاضر پرسپولیس صدرنشین است اما به لحاظ تفاضل گل با تیم های مدعی بالای جدول فاصله دارد و این موضوع می‌تواند در انتهای فصل به ضرر پرسپولیسی ها شود.

 در پایان بازی های هفته بیست و دوم، شاگردان برانکو در حالی صدرنشینی جدول را به خود اختصاص داده اند که تفاضل گل 17+را دارند. این در حالی است که استقلال، تراکتور و سپاهان به ترتیب با تفاضل 24 +،18+و19+ تفاضل بهتری نسبت به پرسپولیس دارند.

۲۵۲۶