تغییر چهره به سبک لیونل مسی

تغییر چهره به سبک لیونل مسی

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا روز شنبه با چهره ای متفاوت برسر تمرینات تیمش حضور یافت. او حسابی ریشش را کوتاه کرده بود و موهای کوتاهش نیز تغییر چشمگیری در چهره اش ایجاد کرده بود.

این درحالی است که در دو سال اخیر به دیدن چهره مسی با ریشی نسبتا بلند عادت کرده بودیم. او در طول این مدت ریشهایش را تقریبا بلند نگاه می داشت ولی روز شنبه او با ریش هایی کوتاه و مرتب شده در جلسه تمرینی تیمش شرکت کرد. علاوه بر آن، مسی موهای سرش را نیز کوتاه کرده بود که این کوتاهی در دو طرف سرش کاملا محسوس بود.


آخرین باری که تصویری از مسی دیده شده بود، به میهمانی پنجشنبه شب جوردی آلبا برمی گشت. ستاره آرژانتینی در آن میهمانی که در هتل سوفیای شهر بارسلونا برگزار شده بود با ریش و موهای بلند شرکت کرده بود و به نظر می رسد که روز جمعه یا صبح شنبه به سلمانی رفته است. 

او در شرایطی تصمیم به تغییر در چهره اش گرفت که اخیرا تغییر دیگری نیز در زندگی اش ایجاد شده: بازگشت به تیم ملی آرژآنتین. مسی که از زمان حذف تیم ملی کشورش از جام جهانی 2018 به بعد برای تیم ملی آرژانتین به میدان نرفته بود، اخیرا تصمیم به بازگشت به اردوی آلبی سلسته گرفت و لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین نام این ستاره را در لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیمش برای دیدارهای دوستانه مقابل ونزوئلا و مراکش قرار داد.


مسی حالا خودش را برای حضور در بازی روز یکشنبه تیمش مقابل رئال بتیس آماده می کند و بعد از آن به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق خواهد شد.

6363