بشار رسن مرکز ثقل پرسپولیس

بشار رسن مرکز ثقل پرسپولیس

 وب سایت رسمی فوتبالی- پرسپولیس در حالی برابر سپیدرود رشت به پیروزی سه بر یک دست پیدا کرد که خیلی ها تعویض برانکو و بیرون کشیدن مهره ای مثل بشار رسن را تصمیم درستی از سوی پروفسور نمی‌دانستند.

 به گزارش فوتبالی، در جدال پرسپولیس در رشت و در نیمه اول این دیدار اگرچه بشار رسن هافبک عراقی سرخ ها تاثیر مستقیمی روی گلهای به ثمر رسیده از سوی سرخپوشان نداشت اما با حضور او در میانه میدان توازن در خط هافبک پرسپولیس ایجاد شده بود تا سایر عناصر حاضر در میانه میدان ابتکار عمل را در ادامه در این بازی در دست بگیرند.

این در حالی بود که در نیمه دوم بشار از ترکیب پرسپولیس خارج شد و جای خود را به سروش رفیعی داد اما سروش که این روزها با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد، نتوانست در ادامه مسئولیتی را که رسن در نیمه اول به خوبی از عهده آن برآمده بود در زمین پیاده کند و به نوعی ابتکار عمل در میانه میدان در نیمه دوم از دست پرسپولیسی ها خارج شد و همین مسئله باعث شد شاگردان دست نشان بتوانند در برابر پرسپولیس خودی نشان دهند.

به نظر می رسد در روزهایی که بشار مرکز ثقل میانه میدان پرسپولیس را در اختیار دارد فعلاً بهترین گزینه برای حضور در ترکیب ثابت سرخپوشان است و اگر سروش می‌خواهد دوباره به بازیکن ثابت و تاثیرگذار پرسپولیس تبدیل شود باید عملکردی به مراتب بهتر و تاثیرگذارتر از بشار رسن داشته باشد.

۲۵۲۶