ناینگولان: اگر در رم می ماندم، جنگ جهانی رخ می داد

ناینگولان: اگر در رم می ماندم، جنگ جهانی رخ می داد

سایت رسمی فوتبالی- راجا ناینگولان ستاره بلژیکی باشگاه اینتر ، دل خوشی از  مونچی، مدیر ورزشی صاحب نام دنیای فوتبال ندارد.

  تصمیم مونچی برای فروش ناینگولان که در باشگاه رم صورت گرفت، اصلا به مذاق این ستاره بلژیکی خوش نیامده بود و حالا او مونچی را متهم کرده که رفتاری حرفه ای نسبت به او نداشته. ناینگولان در صحبتهایی گفته:« من با مونچی درگیر شده بودم. نمی توانستم در آنجا (رم) بماند؛ در تیمی که هم من باشم و هم او. اگر در رم می ماندم، هرروز جنگ جهانی رخ می داد. او یکی از نمونه و مثالهایی است که می گویم دنیای فوتبال، سالم نیست.»


ناینگولان در ادامه صحبتهایش درمورد خداحافظی اش از تیم ملی بلژیک که هدایت آن برعهده روبرتو مارتینز اسپانیایی است نیز اظهارنظر کرده. پارسال و بعد ازخط خوردن نام ناینگولان از لیست تیم ملی بلژیک برای جام جهانی 2018 روسیه با سرمربی تیم ملی کشورش نیز به مشکل خورده بود. او حالا اعلام کرده که تیم ملی برایش تمام شده است:« هرچقدر هم که دردناک بود، باید بگویم که از انتخابم راضی هستم. تیم ملی بلژیک، داستانی بود که پرونده اش برایم بسته شده.»

ناینگولان درمورد زندگی اش در خارج از زمین فوتبال، به این نکته اشاره کرد که در خارج از زمین چمن مشکلاتی داشته که برروی عملکردش در فوتبال تاثیرگذار بوده اند:« من سیگار را ترک کردم و وزنم کاهش یافت. اینها مسائل کوچکی هستند که ممکن است درفوتبالت تاثیرگذار باشند. اصلا کار ساده ای نیست ولی من دراین مسیر موفق بودم.»

6363