کیلور ناواس: کسی که می گفت من بد تمرین می کردم، باید اعتراف کند؛ اهل مقایسه کردن سرمربیان نیستم

کیلور ناواس: کسی که می گفت من بد تمرین می کردم، باید اعتراف کند؛ اهل مقایسه کردن سرمربیان نیستم

سایت رسمی فوتبالی- کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید با بازگشت زین الدین زیدان، به ترکیب اصلی تیمش بازگشت.او که در بازی با سلتا در رقابتهای لالیگا توانست دروازه تیمش را بسته نگاه دارد.

ناواس که در بازی رئال مادرید مقابل سلتاویگو کلین شیت کرد و یک مهار فوق العاده هم داشت، در میکسد زون پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*زیدان: من هیچ وقت اهل مقایسه کردن سرمربیان نبودم. گذشته ها گذشته. تیم ما خیلی خوب تمرین می کند و شادی به رختکن ما بازگشته و این مهمترین چیز است. زیدان با همه ما رودررو صحبت کرد. نمی دانم آیا نیاز به تغییر بود یا نه ولی سران باشگاه تغییر را لازم می دانستند. ما باید حرفه ای باشیم و تلاش کنیم.

*آینده: مدتی بود که بازی نمی کردم و الان خیلی خوشحالم. درمورد آینده خواهیم دید. تا زمانی که اینجا هستم مثل همیشه تلاش خواهم کرد. فکر کردن به آینده، زمان حال را خراب خواهد کرد. وقتی صحبت کنیم و بدانیم، پاسخگو خواهیم بود. مهمترین نکته این است که من خیلی تلاش کرده ام تا فرصتی دراختیارم قرار بگیرد و امروز این فرصت برایم فراهم شد. همیشه خواسته ام که اینجا باشم. این را از همان لحظه اول گفته بودم. باید ببینیم که در آینده چه خواهد شد. الان من و خانواده ام شرایط خوبی دراینجا داریم. می خواهم از بودن درکنار هم تیمی هایم که فوق العاده اند، لذت ببرم. شرایط در حال حاضر به یک نحو است و در تابستان به نحوی دیگر. انگیزه هایم برای حضور دراینجا، تغییری نکرده و هدفم این است که تا پایان قراردادم دراینجا بمانم

*انتقادات:کسی که می گفت که من بدتمرین می کنم، باید اعتراف کند. یا مرا نمی شناسد و یا هرگز یک جلسه تمرینی تیم در شهرک والدبباس را ندیده. آنجا همه می دانند که من چطور تمرین می کنم. در پایان هر تونلی، همیشه نور دیده می شود و برای همین هم تلاش می کنم. الان می خواهم از این شرایط لذت ببرم. دوست دارم در لحظه زندگی کنم. اگر درزمان آینده زندگی کنی، چشم انداز حال را از دست می دهی. من هرهفته تلاش می کنم تا نامم را درترکیب یازده نفره سرمربی تیم ببینم. امروز خورشید طلوع کرد. هیچ وقت انگیزه هایم برای کار کردن از بین نرفته اند. من از این شرایط قوی تر و با انگیزه های بیشتری خارج شدم.

6363