شیری: روزهای سختی را در نساجی می گذرانیم

شیری: روزهای سختی را در نساجی می گذرانیم

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری، بازیکن تیم نساجی مازندران بعد از شکست برابر استقلال اظهار داشت: فکر می کنم بازی را خیلی خوب شروع نکردیم و شرایطمان برای ادامه بازی سخت شده بود. با پنالتی که گرفتند و استقلال گل زد، شرایط سخت تر شد. در نیمه دوم با تعویض هایی که کادرفنی انجام داد، سعی در جبران نتیجه داشتیم که متاسفانه موفق نشدیم. فکر می کنم بچه ها تلاش خود را کردند، اما شکل بازی طوری نبود که بگوییم بازی قشنگ است؛ حداقل از سوی تیم ما.


وی درباره غیبت برخی از بازیکنان نساجی عنوان کرد: چند بازیکنی که در زمین بودند، شرایط مساعدی نداشتند. من هم کمی مصدومیت داشتم و از نظر بدنی خیلی خوب نبودم. فرشاد از اول بازی با زانو درد ادامه داد. یک تعویض هم به خاطر مصدومیت دروازه بان از دست دادیم و دست مربی در ادامه بسته شد.


بازیکن نساجی مازندران درباره وضعیت مالی بیان داشت: من به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم می خواستم بگویم روزهای خیلی سختی را پشت سر می گذاریم. در هفته گذشته ما 2، 3 روز سر تمرین آمدیم و متاسفانه در ابتدا اجازه تمرین ندادند و در نهایت با وساطت مشکل حل شد. با این وضع در ادامه کار برای ما سخت تر می شود. از نظر رفتن به هتل و تحویل لباس هم دچار مشکلاتی هستیم. من می گویم کسی که به عنوان مالک تیم را تحویل می گیرد، باید از صفر تا صد کار را در اختیار بگیرد. اگر قصد ادامه کار را دارید که وضعیت را درست کنید.