بیت‌سعید: حق مردم خوزستان بیشتر از فولاد آره‌نا است

بیت‌سعید: حق مردم خوزستان بیشتر از فولاد آره‌نا است

به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت سعید، زننده تنها گل تیم فولاد به سپاهان در بازی روز گذشته، درباره این دیدار گفت: بازی دیروز چون افتتاحیه بود، طبیعتا مردم زیادی به ورزشگاه آمدند و شاهد بازی تیم محبوب خود در یک ورزشگاه مدرن و بسیار زیبا بودند که جو بی نظیری هم داشت.

او در مورد روند بازی گفت: ما از همان اول فشار زیاد آوردیم و خیلی موقعیت های خوبی داشتیم که با بدشانسی و عملکرد گلر خیلی خوب سپاهان باعث شد به گل نرسیم. در مجموع فوتبال خوبی از هر دو تیم دیدیم. البته ما مالکیت بیشتری داشتیم و موقعیت های بیشتری هم خلق کردیم.

وی افزود: متاسفانه سه بازی است که از داوری ضربه می خوریم. داوران پنالتی های فولاد را نمی بینند و قضاوت ها واقعا خوب نیست. کمیته داوران باید نظارت خوبی بر عملکرد داورها داشته باشد. به هر حال تیم ها هزینه می کنند و کار می کنند تا موفق شوند ولی داوری اگر اینطور باشد، نتیجه عوض می شود.

بیت سعید گفت: واقعا در این هفته های اخیر از داوری متضرر شده ایم. البته از موقعیت ها هم باید استفاده کنیم. تیم ها با یک موقعیت ما را می بردند، ولی ما 8 توپ را گل نمی کردیم. شانس هم نداشتیم. طبیعی است. ما مستحق باخت در این بازی ها نبودیم. ولی می دانیم که وضعیت اینطوری نمی ماند. امیدواریم سال 98 را با برد مقابل ماشین سازی شروع کنیم.

او در مورد صحنه متوقف شدن لوسیانو پریرا در محوطه جریمه سپاهان نیز گفت: من اتفاقا بعد از همان صحنه از شیمبا پرسیدم. او گفت صد درصد پنالتی بود و مدافع سپاهان هر دو پای من را به جای توپ زد.


مهاجم فولاد در ادامه گفت: خدا را شکر که بعد از گل خوردن، زود به خودمان آمدیم و جبران کردیم. حتی می شد بازی را ببریم. ولی شاید قسمت این بود. من از آنجا که خودم با مردم از ورزشگاه بیرون آمدم و هواداران را دیدم، متوجه شدم که خیلی راضی و خوشحال بودند. از نگرفتن سه امتیاز ناراحت بودند ولی از روند پیشرفت تیم راضی بودند. خوزستان همیشه فوتبال قشنگ ارائه می دهد و مردم علاوه بر نتیجه، روی فوتبال زیبا حساس هستند. ما هم دیروز فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم ولی باید همراه با امتیاز باشد. خوشبختانه با قطبی فولاد روز به روز پیشرفت می کند.

بیت سعید در مورد ورزشگاه مدرن و تازه افتتاح شده فولاد اظهار داشت: همه می دانند که فولاد آره نا جزو 20 ورزشگاه خوب دنیا شده و رتبه ششم را فکر می کنم به خود اختصاص داده است. مردم در این 10 سال همه انتظار داشتند که این استادیوم افتتاح شود. این حق مردم خوزستان است که چنین امکاناتی داشته باشند، نه فقط در ورزش. مسئولان باید بیشتر توجه کنند. این مردم 8 سال برای خاک و ملت ایران سنگ تمام گذاشتند. دیروز هم شاهد فرهنگ خاص خوزستان بودیم که قبل بازی از سپاهانی ها استقبال کردند. بعد از بازی هم زباله ها را جمع کردند که حرکت خیلی خوبی بود. جو بازی دیروز شبیه بازی های اروپایی بود. خدا را شکر افتتاحیه هم بازی خوبی بود هم جو بینظیری در ورزشگاه بود. فوتبال خوبی هم از هر دو تیم دیدیم که مردم لذت بردند.

او افزود: بازی در این ورزشگاه حس و حال خوبی است که به پیشرفت فوتبال و کیفیت فنی تیم ها کمک می کند. تیم ها بهتر بازی می کنند. بازی فولاد و سپاهان یکی از بهترین بازی های لیگ امسال بود. همه می دانند تیم های قطبی روی زمین بازی می کنند و مالکیت توپ و میدان برایشان مهم است و کارهای ترکیبی و بازی زیبا انجام می دهند. این ورزشگاه و این زمین کار ما را آسان تر می کند.

مهاجم فولاد در مورد هدف این تیم برای بازی های باقی مانده از فصل گفت: فولاد همیشه مدعی بوده و هست. فوتبال هم قابل پیش بینی نیست. 8 بازی و 24 امتیاز مانده که خیلی زیاد است. امید برای سهمیه داریم و میجنگیم.

حسن بیت سعید درباره سال 97 گفت: یکی از سال های پر فراز و نشیب من بود. از نظر ورزشی امسال فولاد خیلی تغییر داشت. نزدیک 4 بار مربی عوض کرد. بازیکن ها جابجا شدند. خدا را شکر بعد از مدتها تیم به آرامش می رسد. الان وضعیت خیلی بهتر است. همه می دانند که قطبی خیلی روی مسائل روحی روانی کار کرد. در اواخر سال اتفاقات خوبی برای من و همه بچه ها می افتد.

مهاجم فولاد در پایان حرف هایش گفت: عید نوروز را به همه مردم به خصوص خوزستانی ها تبریک می گویم. امیدوارم شاد و سلامت باشند.