جمع کردن پلاکاردهای تند علیه پرز در برنابئو

جمع کردن پلاکاردهای تند علیه پرز در برنابئو

سایت رسمی فوتبالی- در جریان نیمه اول دیدار دو تیم رئال مادرید و سلتاویگو، نام فلورنتینو پرز بیش از هر فرد دیگری به گوش می رسید و رئیس باشگاه مادریدی در کانون توجهات بود. 

در زمان برگزاری نیمه اول این بازی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شد، تعدادی از هواداران رئال مادرید پلاکاردهایی را علیه رئیس باشگاه به نمایش گذاشتند. البته کارمندان باشگاه برنابئو خیلی سریع این پلاکاردها را جمع کردند. دست کم دو پلاکارد با شعارهای انتقادی از پرز به ورزشگاه برنابئو برده شده بود. روی یکی از این پلاکاردها نوشته شده بود:« فلورنتینو، همین حالا برو» و شعار روی پلاکارد دوم این بود:« فلورنتینو، مقصر»

اما هوادارانی که این پلاکاردها را به داخل ورزشگاه برده بودند، فرصت زیادی برای به نمایش گذاشتن این پلاکاردها نیافتند؛ چون بلافاصله کارمندان و نیروهای امنیتی ورزشگاه مادریدی این پلاکاردها را جمع آوری کردند.

یکی از سهامداران باشگاه مادریدی در توضیح آنچه در بازی رئال-سلتا در ورزشگاه رخ داد،به خبرنگار آ.اس گفت:« برخی هواداران پلاکاردهایی را به ورزشگاه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود که فلورنتینو مقصر است و خواهان استعفای او بودند. اما نیروهای امنیتی از راه رسیدند و این پلاکاردها را از دست این افراد گرفتند و آنها را هم از استادیوم بیرون انداختند.»

6363