سولسشر: اگر می خواهید قهرمان لیگ قهرمانان شوید باید هر تیمی را شکست دهید!

سولسشر: اگر می خواهید قهرمان لیگ قهرمانان شوید باید هر تیمی را شکست دهید!

سایت رسمی فوتبالی - سرمربی منچستریونایتد پس از قرعه کشی روز جمعه و مشخص شدن حریف قدرتمند تیمش مدعی شد که اگر تیمی می خواهد قهرمان لیگ قهرمانان شود باید همه تیم ها را شکست دهد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ موفق شدند از دوران ناامید کننده ابتدای فصل بازگشت خوبی داشته باشند و در مرحله قبلی لیگ قهرمانان اروپا در حالی پاری سن ژرمن را حذف کنند که در بازی رفت و در زمین خود با دو گل برابر این تیم شکست خورده بودند اما در پاریس با نتیجه 3 - 1 پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند. حالا آنها باید در دیدار رفت در اولدترافورد به میدان بروند و به نظر می رسد که مربی نروژی از این موضوع ناراحت نیست. او در این باره گفت: " ترجیح می دادم که بازی برگشت در نیوکمپ برگزار شود که احتمالا با نظر 99.9 درصد از مربیان متفاوت است. اگر در خانه نتیجه درستی بگیرید سپس می توانید بروید و هر کسی را شکست دهید مانند کاری که ما در پاریس انجام دادیم. ما در انتظار این بازی هستیم و از این موضوع خوشحالیم. اگر می خواهید قهرمان لیگ قهرمانان شوید باید هر تیمی را شکست دهید. "

یکی از معروف ترین گل های تاریخ منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان 1999 را سولسشر به ثمر رساند که آن گل نیز در ورزشگاه نیوکمپ و برابر بایرن مونیخ به ثمر رسیده بود. او در این باره گفت: " بعضی دوستان فینال 20 سال پیش را به من یادآوری کردند اما این چالشی جدید برای من است و با آن دوران متفاوت است. "

1070