آذرنیا: پدیده در ۱۵ دقیقه ابتدایی هر ۲ نیمه بهتر از تراکتورسازی بود

آذرنیا: پدیده در ۱۵ دقیقه ابتدایی هر ۲ نیمه بهتر از تراکتورسازی بود

وبسایت رسمی فوتبالی- حسن‌ آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد تیم پدیده در ۱۵ دقیقه ابتدایی هر دو نیمه بهتر از این تیم ظاهر شده است.

به گزارش فوتبالی، حسن‌ آذرنیا درباره پیروزی یک بر صفر تیم تراکتورسازی مقابل پدیده شهر خودرو اظهار داشت: بازی در نیم‌فصل دوم مقابل هر تیمی سخت است. پدیده تیمی با سازماندهی و مدیریت خوب است. نتایج آنها هم کاملاً مشخص است و سرمایه‌گذاری خوبی روی این فصل انجام داده‌اند، اما این بازی برای ما شش امتیازی بود.

وی در ادامه افزود: ما فوتبال خوبی بازی کردیم، اما به اعتقادم در 15 دقیقه ابتدایی هر دو نیمه، پدیده‌ای‌ها بهتر از ما بودند و کمی زمان برد تا بچه‌ها خودشان را در زمین پیدا کنند. خوشبختانه روی یک ضربه کرنر هم به گل رسیدیم. بعد از آن هم حریف رو به توپ‌های بلند و مستقیم آورد. ما با یک فوتبال خوب،‌ سال را به خوبی تمام کردیم. هر چند امسال را خوب شروع نکردیم و پس از هفته ششم بود که تراکتورسازی واقعی شکل گرفت، اما خدا را شکر سال را به خوبی به پایان رساندیم. امیدوارم سال 98 را هم به خوبی آغاز کنیم تا به مقامی که شایسته مردم آذربایجان است، دست پیدا کنیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد اعتراض باشگاه پدیده به داوری این دیدار تصریح کرد: در این فصل تیمی که بیشتری ضربه را از داوری‌ها دیده، تراکتورسازی است. در بازی با پرسپولیس که رقیب مستقیم ماست گل سالم ما را مردود اعلام کردند و مقابل نساجی هم یک پنالتی صد درصد را برای‌مان نگرفتند. من نمی‌دانم پدید‌ه‌ای‌ها کدام خطا را می‌گویند. بچه‌های ما کرنر را ارسال کردند و استوکس هم با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد. با تمام احترامی که برای تیم پدیده و یحیی گل‌محمدی قائلم، اما متأسفانه در فوتبال ایران پس از شکست معمولاً این حرف‌ها را می‌زنند تا از فشار خارج شوند. من بیانیه باشگاه پدیده را هم خواندم، اما اصلاً نمی‌دانم به چه صحنه‌ای اعتراض دارند. گل ما کاملاً سالم، فنی و تاکتیکی بود. استوکس بسیار زیبا از روی زمین بلند شد و با یک ضربه سر حرفه‌ای آن گل را زد، من به شخصه در فوتبال ایران کمتر بازیکنی را دیده‌ام که به آن زیبایی از زمین بلند شود، ضربه سر بزند.

9697