گزینه های غیرمنتظره اینتر برای جانشینی اسپالتی

گزینه های غیرمنتظره اینتر برای جانشینی اسپالتی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد تغییرات مهمی در کادر فنی اینتر طی ماه های آینده انجام خواهد شد و مائوریتسیو ساری، مارکو جیامپائولو و آنتونیو کونته به عنوان سه نامزد جایگزینی لوچانو اسپالتی در فصل آینده معرفی شده اند.

البته کوریره دلا اسپورت مدعی شد اسپالتی تا پایان فصل سرمربی اینتر خواهد ماند و حتی اگر آنها فردا شب در دربی دلامدونینا مقابل میلان مغلوب شوند نیز مدیران اینتر فعلا برنامه ای برای برکناری سرمربی فعلی خود ندارند.

کونته مدت هاست در لیست اینتر قرار دارد و با توجه به ارتباط خوب او با پپ ماروتا، احتمال زیادی وجود دارد وی فصل بعد روی نیمکت اینتر قرار گیرد. اما ساری و جیامپائولو هر دو رویکرد تاکتیکی مشابهی داشته و مبنای تیم های آنها بر حفظ توپ و پاس های کوتاه و بازی جذاب است.

جیامپائولو در فصل جاری نتایج خوبی روی نیمکت سمپدوریا گرفته و ساری نیز گرچه در برخی مقاطع تا مرز اخراج نیز پیش رفت، اما احتمال دارد بتواند چلسی را به لیگ قهرمانان برساند. به نظر می رسد بر خلاف شایعات، اینتر تمایلی به همکاری با ژوزه مورینیو ندارد و نام سرمربی سابق نراتزوری در بین نامزدهای هدایت این تیم برای فصل بعد دیده نمی شود.