رحیم استرلینگ هدف جدید زیدان و رئال مادرید

رحیم استرلینگ هدف جدید زیدان و رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید قصد دارد در فصل نقل و انتقالاتی تابستان آینده رحیم استرلینگ، وینگر منچسترسیتی، را نیز به سانتیاگو برنابئو منتقل کند. 

به گزارش فوتبالی، گفته می شود که باشگاه اسپانیایی یکی از بزرگترین مشتریان این بازیکن 24 ساله به شمار می آید. میرور خبر داده که رئال مادرید اخیرا شرایط استرلینگ را زیر نظر گرفته تا در انتهای فصل برای جذب او اقدام کند. زین الدین زیدان، سرمربی فعلی رئال مادرید، در سال 2015 درباره استرلینگ گفته بود که باشگاه اسپانیایی شرایط او را زیر نظر دارد. گفته می شود که نمایندگان این باشگاه در فصل گذشته نیز شرایط او را بررسی کرده اند. 

فلورنتینو پرز، مدیرعامل رئال مادرید، می خواهد این بار و پس از بازگشت دوباره زیدان، این مربی فرانسوی را راضی و خوشحال نگه دارد و به او قول داده که تمامی موارد اقتصادی و مالی لازم برای خرید بازیکنان مورد نیاز را فراهم می کند. با توجه به این که استرلینگ یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر در این فصل بوده، رئال مادرید به صورت جدی سعی دارد شرایط را به سود خود تغییر دهد. او تا به حال 15 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل نیز ارسال کرده تا به حضور سیتی در کورس قهرمانی کمک شایانی کرده باشد. 

1070