داورزنی: اسامی هیات مدیره پرسپولیس بزودی اعلام می شود

داورزنی: اسامی هیات مدیره پرسپولیس بزودی اعلام می شود

وب سایت رسمی فوتبالی- معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: آیا امروز هم مهندسی بود یا نبود؟ ما 4 فدراسیون صنفی داریم که رئیس، دبیر یا نایب رئیس آنها باید در مجامع حضور پیدا کنند و فرستادن امکان ایجاد شائبه دارد.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو که با انتخاب آرش میراسماعیلی خاتمه پیدا کرد در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: بعد از دو سه ماه که فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد، امروز انتخابات برگزار شد. چندین نفر ثبت‌نام کرده بودند و در نهایت انتخابات با حضور 4 نامزد برگزار شد. میراسماعیلی توانست بیشترین رای را به خود اختصاص دهد. مجموعاً استان‌ها و اعضای مجمع جمع‌بندی کردند تا انسجامی را در جودو ایجاد کنند. انتظار ما از جودو بالاتر از وضع موجود است. در رشته‌های رزمی مختلف جز نام آوران  آسیا و جهان هستیم، حتی در رشته‌های غیرایرانی هم شرایط خوبی داریم.

وی ادامه داد: جودو در ایران قدیمی‌تر از سایر رشته‌های رزمی است، اما رشدی که باید در جهان و آسیا داشته باشد را نداشت. اقدامات ارزشمندی را در جودوی ایران انجام شد، اما چیزی که ما انتظار داریم این است که براساس دو برنامه 5 ساله و 10 ساله هدف گذاری انجام شود تا استعدادها کشف شوند. از جودو انتظار داریم یک پای مدال در بازی‌های آسیایی و المپیک باشد. این انتظار به حق است و امیدواریم میراسماعیلی بتواند به این اهداف برسد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد مشکلات جودو با فدراسیون جهانی و اختلاف‌هایی که در این رشته وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید انسجام  اتحاد در وجود ایجاد شود تا این رشته بتواند به جایگاه واقعی خود برسد. اهالی این رشته نباید وارد حاشیه شوند تا شرایط ایران در آسیا و جهان بهتر از گذشته شود. اگر اتحاد وجود نداشته باشد، قطعاً جودو آسیب خواهد دید. انتظار ما این است که میراسماعیلی با تدبیر پیش برود. امیدوارم میراسماعیلی با تمام دوستانی که می‌توانند به جودو کمک کنند، تعامل کند تا مشکلات جودوی ایران حل شود.

داورزنی گفت: قطعاً در این مسیر وزارت ورزش هم اجازه نخواهد داد تا جودو به حاشیه کشیده شود. حالا که انتخابات هم تمام شده و میراسماعیلی تا 4 سال آینده رئیس فدراسیون خواهد بود تمام دلسوزان باید دست به دست هم بدهند تا شاهد آینده درخشانی برای جودوی ایران باشیم.

وی درخصوص معرفی اعضای هیأت مدیره پرسپولیس عنوان کرد: سلطانی‌فر باید به این سوال پاسخ دهد، اما فکر می‌کنم در چند روز آینده اسامی آنها اعلام شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: وزارت ورزش به این موضوعات اصلاً ورود نمی‌کند. انتخاب سرمربی برای هر رشته‌ای حتی همین جودو بر عهده فدراسیون است و وزارت ورزش تنها نقش نظارتی دارد.

داورزنی با بیان اینکه ما روند انتخابات را رصد می‌کنیم تا شائبه‌ای ایجاد نشود، افزود: آیا امروز هم مهندسی بود یا نبود؟ ما 4 فدراسیون صنفی داریم که رئیس، دبیر یا نایب رئیس آنها باید در مجامع حضور پیدا کنند و فرستادن امکان ایجاد شائبه دارد. مجامع عادی چندان چالشی نیست، اما مجامع انتخاباتی حرف و حدیث‌های زیادی به همراه دارد. برای اینکه شرایط خوب پیش برود و شاهد رقابت سالم باشیم ما روند را بررسی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چطور برخی خبرها از وزارتخانه به بیرون درز می‌کند و درخصوص برخی مسائل گمانه‌زنی می‌شود، اظهار داشت: وقتی باید نگران بود که از قبل به آقایان بگویند که به فلانی رای بدهند یا به فلانی رای ندهند. ما گفته‌ایم که روسای فدراسیون‌های صنفی با خودشان باید بیایند یا دبیر و نایب رئیس خود را به مجمع بفرستند. ما این کار را می‌کنیم تا دهنیتی ایجاد نشود. اگر شما دنبال چیزی نباشید، مشکلی رخ نخواهد داد. 

داورزنی در پایان گفت: فردا هم آخرین مجمع انتخاباتی امسال را برگزار خواهیم کرد. از سال 98 چندین فدراسیون می‌توانند با ثبات کار خود را شروع کنند. تلاش خواهیم کرد تا تکلیف سایر فدراسیون‌ها را هم زودتر مشخص کنیم.

7655