خلیلی: به دنبال هت تریک در قهرمانی هستیم

خلیلی: به دنبال هت تریک در قهرمانی هستیم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که اگر بدشانسی دست از سرمان بردارد در قهرمانی هت تریک خواهیم کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، تازه ترین صحبت های سرپرست پرسپولیس پیش از دیدار با سپیدرود که مشغول انجام دادن امور مربوط به پرواز سرخ پوشان به شمال بود را می خوانیم.‌

*حسابی ‌درگير‌ شديد ‌آقا محسن!

نه، ما عاشق پرسپولیس هستیم و با تمام وجود کار می کنیم. به هر حال انجام امور پرواز هم بخشی از کار سرپرستی است.

‌*شما ‌مدعی ‌شديد ‌دليل ‌اصلی‌ گل ‌نزدن‌علی‌عليپور‌در‌ شرايط ‌تک ‌‌به‌‌ تک ‌با ‌گلر ‌السد‌ قطر،‌ خستگی ‌ناشی ‌از ‌فشردگی مسابقات ‌بوده ‌است؟

شما جور دیگری فکر می کنید؟

*به‌ هر ‌حال‌ پرسپوليس ‌در‌ اين ‌ديدار ‌موقعيت‌های ‌زيادی‌ به ‌دست‌ آورد ‌و‌ هدر‌ داد. ‌اين ‌را‌ كه ‌قبول‌ داريد؟

توجه داشته باشید که ما به مهاجمان و همه بازیکنان خود باور و ایمان داریم. علی علیپور آقای گل فوتبال ایران است اما همه فوتبالی ها متوجه شدند خستگی باعث شد آن موقعیت تک به تک هدر برود.

‌*و‌ عامل ‌اين‌ خستگی،‌ فشردگی ‌برنامه‌ مسابقات‌ بوده‌ است؟

شک نکنید! فصل گذشته مشابه همین موقعیت را علی علیپور مقابل همین السد تبدیل به پنالتی و گل کرد. اگر دقت کنید آثار خستگی ناشی از فشردگی مسابقات را در ساق پای بازیکنان ما مشاهده می کنید.

‌*مشكل ‌شما‌ خستگی بچه‌ ها ‌بود يا داوری؟

متأسفانه داوری دو بازی آسیایی ما با اشتباهات عجیبی همراه بود. گل السد صد درصد آفساید بود که داور ندید. این گل مردود به قدری واضح بود که نیازی به توضیح اضافی ندارد. امیدوارم این اشتباهات داوری هم دست از سر پرسپولیس بردارد. ما تیم شایسته ای هستیم که از کادر مدیریتی، مربیان و بازیکنان خوبی برخورداریم و اگر بدشانسی و برخی مسائل دست از سرمان بردارد هت تریک می کنیم!

‌*هت ‌تريک ‌در قهرمانی؟

بله، مدعی اصلی قهرمانی باز هم پرسپولیس است. البته همان طور که گفتم فشردگی مسابقات و اشتباهات داوری خیلی ما را اذیت می کند ولی با حمایت هواداران و تلاش بچه ها موفق خواهیم شد.

‌*بازی ‌با ‌سپيدرود ‌رشت‌ را‌ چگونه‌ ارزيابی ‌می ‌كنيد؟

ان شاالله برای برد به زمین می رویم. امیدوارم تماشاگران شاهد بازی زیبایی باشند و در نهایت پرسپولیس برنده از زمین خارج شود.

9697