ژاوی، آماده برای حضور در بازی های السد

ژاوی، آماده برای حضور در بازی های السد

وبسایت رسمی فوتبالی - ستاره اسپانیایی السدی ها که بازی یکی دو ماه اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده بود با اعلام سرمربی این تیم می تواند به بازی ها برگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از طی دوران مصدومیت ژاوی هرناندز اکنون خبر می رسد وی می تواند در بازی بعدی السدی ها به میدان برود. فریرا، سرمربی السد تاکید کرد ژاوی بعد از اتمام دوره درمانی خود، کاملا آماده حاضر در میدان است. او این خبر را در نشست خبری پیش از دیدار برابر السیلیه از بازی های لیگ ستارگان قطر بیان کرد و در این باره تاکید کرد تمام مراحل درمانی و آماده سازی ژاوی به پایان رسید. او می تواند از امروز در تمرینات تیم شرکت کند و در دیدار برابر السیلیه نیز به میدان برود.

فریرا در صحبت هایش تاکید کرد علیرغم فشردگی مسابقات هرگز به سیستم چرخشی نفرات روی نخواهند آورد. چرا که هر تیمی که می خواهد به عنوان قهرمانی برسد باید این را بداند که هیچ حریف آسانی نخواهد داشت.

ستاره اسپانیایی السدی ها از ماه فوریه با پاره شدن عضله ران در یکی از تمرینات دچار مصدومیت شد و بدین ترتیب در ترکیب السدی ها حضور نداشت تا اینکه به گفته سرمربی این تیم اکنون آماده حضور در میدان است.

1984