اشتباه گزارشگر، کیانی را دو کارته کرد!

اشتباه گزارشگر، کیانی را دو کارته کرد!

وب سایت رسمی فوتبالی- با اخطاری که مهدی کیانی در دقایق پایانی بازی فولاد و سپاهان گرفت، گزارشگر بازی معتقد بود این بازیکن باید اخراج می شده، اما جریان واقعی این قضیه چه بود؟

در نیمه اول این پیکار، حسن جعفری دفاع راست سپاهان در دقیقه ۴۱ با کارت زرد داور جریمه شد. جعفری در این صحنه با تکلی خطرناک روی پای بیت سعید اولین کارت زرد تیمش را گرفت.

درست یکی دو دقیقه بعد کیانی روی بیت سعید خطا کرد که با تذکر داور روبرو شد اما کارتی نگرفت. گزارشگر محترم بازی در این لحظه به اشتباه عنوان کرد:« کیانی یک اخطار دارد و باید مراقب باشد تا با کارت زرد بعدی اخراج نشود.»

عجیب بود که گزارشگر بازی به فاصله چند دقیقه فراموش کرده بود جعفری کارت گرفته نه کیانی!

با این حال اشتباه آقای گزارشگر در دقایق پایانی بازی اتفاق اصلی را رقم زد؛ مهدی کیانی در دقیقه ۹۰ با خطا روی حردانی یک اخطار گرفت، آن هم به دلیل اعتراض بیش از حد کیانی که معتقد بود خطایی مرتکب نشده. 

اما اینجا بود که گزارشگر بازی با بیان اینکه کیانی دومین کارت زرد را گرفته و باید اخراج شود، تصمیم داور را زیر سوال برد، در حالیکه اشتباه اصلی را خودش مرتکب شده بود.

این درحالی بود که پس از این اشتباه سهوی، شروع پیام های توییتری در فضای مجازی به راه افتاد که بازیکنان تیم های قلعه نویی برای اخراج شدن به بیش از دو کارت زرد احتیاج دارند!

۲۵۲۶