پس از مسی؛ کریس رونالدو هم به تیم ملی برگشت

پس از مسی؛ کریس رونالدو هم به تیم ملی برگشت

سایت رسمی فوتبالی- چندی پیش بود که لیونل مسی بعد از ماه ها غیبت در اردوی تیم ملی آرژانتین توسط لیونل اسکالونی به اردوی آلبی سلسته فراخوانده شد. او که پس از حذف آرژانتین از جام جهانی 2018 تصمیم گرفته بود تابرای تیم ملی کشورش به میدان نرود، حالا و برای بازیهای دوستانه تیم ملی آرژانتین مقابل ونزوئلا و مراکش به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده است.

کریس رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس که او نیز بعد از جام جهانی برای تیم ملی کشورش به میدان نرفته بود، حالا به اردوی تیم ملی پرتغال بازگشته است.فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی این تیم برای بازیهای مرحله مقدماتی یورو2020 را منتشر کرده و در لیست او نام چهره های جدید زیادی دیده می شود.

بازگشت کریستیانو رونالدوبه اردوی پرتغال هم یکی از نکات جالب توجه لیست اوست. کریس که در بازیهای تیم ملی پرتغال در لیگ ملتهای اروپا درماه سپتامبر و اکتبر غایب بود، حالا به تیم ملی بازگشته. کریس در صحبتهایی گفته:« می خواهم به تیم ملی ام کمک کنم.»

یکی دیگر از نامهایی که در لیست سانتوس جلب توجه می کند، ژائو فلیکس ستاره جوان بنفیکاست. دیگو سوسا و دیوگو ژوتا هم دیگر بازیکنانی هستند که برای اولین بار به تیم ملی پرتغال فراخوانده شده اند.


تیم ملی پرتغال به زودی و درمرحله مقدماتی یورو2020 باید مقابل اوکراین وصربستان به میدان برود. لیست بازیکنان دعوت شده توسط سانتوس به اردوی تیم ملی پرتغال عبارتنداز:

دروازه بانان: روی پاتریسیو، بتو و ژوزه سا

مدافعان: کانسلو، نلسون سمدو، ژوزه فونته، په په، روبین دیاس ، ماریو روی و رافائل گرررو

بازیکنان میانی: دانیلو، روبن نوس، ویلیام، برونو فرناندس، ژائو ماریو، ژائو موتینیو و پیزی

مهاجمان: برنارد گوئدس، رافا، آندره سیلوا، کریستیانو رونالدو، دیوگو ژوتا، دیگو سوسا و ژوان فلیکس

6363