کالدرون: می توانستیم اینیستا را برای رئال بخریم؛ مارادونا به جای کت وشلوار با شلوارک به برنابئو آمده بود

کالدرون: می توانستیم اینیستا را برای رئال بخریم؛ مارادونا به جای کت وشلوار با شلوارک به برنابئو آمده بود

سایت رسمی فوتبالی- رامون کالدرون رئیس سابق باشگاه رئال مادرید در یک مصاحبه جذاب از مسائل مختلفی صحبت کرده. او دربخشی از این گفتگو  درمورد چهره های سرشناس دنیای فوتبال صحبت کرده که بدون هیچ مقدمه ای می توانید متن صحبتهای او را دراینجا مطالعه کنید:

*اینیستا و انتقال به رئال مادرید: این احتمال وجود داشت که اینیستا به رئال مادرید بیاید. رقم ذکر شده دربند جدایی زودهنگام او 60 میلیون یورو بود ومشکل آنها بود که تیم ما درآن زمان نمی توانست این رقم را بپردازد. می بایست این رقم را به اینیستا می پرداختیم. البته الان قوانین تغییرکرده و باشگاه می تواند چنین مبالغی را هزینه کند. اگر به یک بازیکن 60 میلیون یورو بدهی، این مبلغ به حساب او رفته و 30 میلیون یورو باید مالیات پرداخت شود. در آن زمان خرید اینیستا برای ما خیلی گرانتر (بین 120 تا 130 میلیون یورو) آب می خورد. همین شد که پا پس کشیدیم. اما اگر اینیستا را می خریدیم، او یک خرید استثنایی برای تیممان به حساب می آمد. اما شرایط اقتصادی باشگاه مانع از انجام این کار شد. به علاوه می بایستی اینیستا را متقاعد می کردیم. او دربارسلونا راضی بود ولی درآن زمان منتظر تمدید قراردادش بود و توافق حاصل نمی شد و ما می توانستیم او را به تیممان بیاوریم ولی نهایتا اینطور نشد

*مارادونا وحضور درجایگاه ویژه ورزشگاه برنابئو: مابا مارادونا به مشکل خوردیم. او درشرایط مناسب و خوبی برای یکی از بازیها به برنابئو نیامده بود. او با کفشهای کتانی و شلوارک به برنابئو آمده بود واین درحالی است که ما درجایگاه های ورزشگاه قوانین و قواعد خاصی داریم. مسئولان جایگاه ها از مارادونا خواستند که با کراوات و کت و شلوار و با رعایت قوانین موجود به ورزشگاه بیاید ولی او از این قواعد تبعیت نکرده بود. هرکسی که باشی باید درک کنی که اینجا رئال مادرید است و این باشگاه فراتر از هربازیکن و هرنامی است. مارادونا گفته بود:"من مارادونا هستم" و ما به او گفتیم که اینجا هم رئال مادرید است. در آن زمان رئیس جایگاه ویژه گفت که می تواند در یک جایگاه شیشه ای مارادونا را مستقر کند. نمی دانم درنهایت چه شد و یا اینکه به او گفتند به خانه بازگردد یا نه ولی نمی توان اجازه چنین رفتارهایی را داد.

6363