ادعای سان: تحریم نقل وانتقالاتی سیتی برای دو فصل

ادعای سان: تحریم نقل وانتقالاتی سیتی برای دو فصل

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه سان مدعی شد از منابع نزدیک به فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، مطلع شده که فدراسیون جهانی که مشغول تحقیق از باشگاه منچسترسیتی به اتهام تخطی از قوانین محافظت از فوتبالیست‌های جوان و مالکیت طرف ثالث بود، این باشگاه را به دلیل نقض این قوانین مجرم شناخته و به زودی منچسترسیتی را به همین دلیل به مدت دو فصل از حضور در بازار نقل و انتقالات منع خواهد کرد.

علاوه بر این، اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر هم مشغول تحقیق از باشگاه سیتی به دلیل ادعاهای مطرح شده درباره‌ی نقل و انتقال بازیکنان جوان و قوانین بازی جوانمردانه مالی هستند و اتحادیه فوتبال اروپا هم گفته تحقیقات دو سازمان انگلیسی را از نزدیک دنبال خواهد کرد.

اگر ادعای سان به واقعیت تبدیل شود، محرومیت باشگاه منچسترسیتی کمتر از یک ماه بعد از آن خواهد بود که باشگاه چلسی هم به دلیل 29 مورد نقض قوانین فیفا به مدت دو فصل از حضور در نقل و انتقالات منع شده بود.

سان می‌گوید فیفا معتقد است منچسترسیتی در مورد رابطه‌اش با باشگاه دانمارکی اف‌سی نوردیلاند و همچنین حق پذیرش بازیکن از آکادمی فوتبال دریم آکادمی در کشور غنا که در مالکیت رئیس باشگاه دانمارکی قرار دارد تخلف کرده است. سان در عین حال فاش کرده که فیفا از چندین سال پیش درباره نقل و انتقالات خارجی باشگاه سیتی تحقیقاتی انجام داده است.