فرشید باقری: محکوم به شکست نساجی هستیم

فرشید باقری: محکوم به شکست نساجی هستیم

وب سایت رسمی فوتبالی- هافبک استقلال اذعان دارد که برای رسیدن و ماندن در بالای جدول محکوم به شکست دادن نساجی هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه گل، فرشید باقری هافبک تیم استقلال توانست با یک عملکرد بسیار خوب از سوی مسئولان AFC به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل العین امارات لقب بگیرد. البته باقری یک گل زیبا هم در این بازی به ثمر رساند تا بهانه ای باشد برای یک گفتگو. تازه ترین اظهارات باقری را می خوانیم.

*در دومین دیدار مقابل العین امارات به تساوی رسیدید.

برای تک تک دقایق این بازی برنامه داشتیم و خداوکیلی حق مان تساوی نبود. شایسته برد در این بازی بودیم حتی موقعیت های زیادی را هم برای رسیدن به گل داشتیم که از دست رفت. جا دارد از هواداران هم که در این بازی از ما حمایت کردند تشکر کنم.

*خیلی ها معتقدند با این تساوی شانس صعود استقلال از دست رفت؟

ما هیچ وقت امیدمان را برای صعود از دست نمی دهیم. با کمی تمرکز می توانیم دوباره از این گروه به عنوان تیم اول صعود کنیم البته باید قبول کنیم که تیم های بسیار قوی در جدول ما حضور دارند. شما ببینید همه تیم های قهرمان در گروه استقلال هستند و این کار ما را کمی سخت کرده است اما همان طور که گفتم دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

*بازی بعدی شما مقابل الهلال است.

الهال امسال بهترین تیم لیگ قهرمانان است. آنها از بازیکنان خوب برخوردار هستند و با جذب ستاره ها برای قهرمانی تلاش می کنند اما ما می توانیم الهلال را شکست بدهیم. بچه های ما همگی دوست دارند بهترین عملکرد را داشته باشند و به نوعی جو صعود در تیم ما حاکم است.

*مقابل العین به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدید.

خب باید بگویم من برای این دیدار خیلی انگیزه داشتم و دوست داشتم بهترین عملکرد را داشته باشم خودتان هم دیدید برای رسیدن به موفقیت تلاش کردیم. از این اتفاق خیلی خوشحال هستم و امیدوارم در بازی های بعدی هم همین روند خوبم را حفظ کنم.

*درباره گلی که زدی صحبت کن.

کلا گلزنی را دوست دارم و از هر فرصتی که برایم به وجود آید برای آن تلاش می کنم. خدا را شکر این فرصت نصیبم شد و توانستم یک گل برای استقلال بزنم در این بین باید از تلاش سایر بازیکنان هم تشکر کنم. پاس گل پاتوسی خیلی زیبا بود.

*روز شنبه باید در لیگ به مصاف نساجی بروید.

بازی سختی است. نساجی در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته خودش را در جدول بالا بکشد. البته ما هم با صدر جدول فاصله زیادی نداریم و باید تلاش کنیم که هرچه زودتر به خواسته ای که داریم که همان رسیدن به نقاط بالایی جدول است برسیم. ما محکوم به پیروزی مقابل نساجی هستیم و با یک روحیه خوب به مصاف دربی می رویم. البته هواداران هم عیدی می خواهند و باید به آنها عیدی بدهیم.

*نظرت در خصوص فشردگی مسابقات چیست؟

خب تشخیص سازمان لیگ این بوده که بازی ها به اینگونه انجام شود. درست است که بازی ها فشرده است به هر حال تشخیص سازمان لیگ این بوده و ما هم تابع هستیم امیدوارم فقط مسابقات با همین کیفیت خوب در ادامه برگزار شود.