امیدواری محمدخانی به صعود پرسپولیس در آسیا

امیدواری محمدخانی به صعود پرسپولیس در آسیا

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم شخصیت بزرگی دارد و به صعودش امیدوارم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، ناصر‌ محمدخانی ،‌ مهاجم ‌اسبق‌ پرسپوليس ‌و ‌تيم‌ ملی ‌معتقد ‌است ‌شرايط ‌برای ‌پيروزی‌ و‌کسب‌ نتيجه‌ مقابل ‌السد ‌مهيا ‌بوده ‌اما‌ فرصت‌ سوزی ‌ها‌ کار ‌پرسپوليس ‌را‌ سخت‌ کرد.‌

در ‌مورد‌ بازی ‌پرسپوليس ‌مقابل ‌السد‌ چه‌ صحبتی ‌داريد؟

بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم. هدف تیم قطری هم مانند پرسپولیس فقط کسب سه امتیاز بود و بازی تهاجمی ای را از دو تیم شاهد بودیم که توپ مدام روی دروازه ها بود.

پرسپوليس‌ چرا‌ باخت؟

پرسپولیس به هیچ عنوان مستحق باخت نبود و فرصت های گل بیشتری نسبت به تیم میزبان داشت اما متأسفانه بازیکنان یکی پس از دیگری فرصت های گل را از دست دادند.

عملكرد ‌مهاجمان ‌پرسپوليس ‌را‌ چگونه ‌ارزيابی ‌کرديد؟

علی علیپور و بودیمیر خوب بازی کردند اما وظیفه اصليشان را خوب انجام ندادند. بودیمیر یک فرصت خوب را از دست داد و علیپور هم چند فرصت تا پرسپولیس از برد و کسب سه امتیاز محروم بماند. علی علیپور خیلی خوب خودش را در موقعیت گلزنی قرار می داد اما در زدن ضربه نهایی خوب عمل نکرد و در دقایق پایانی هم به دلیل ضعف بدنی نتوانست از آن فرصت عالی گلزنی استفاده کند. دو مهاجم پرسپولیس می توانستند کار حریف را یکسره سازند اما متأسفانه این امر محقق نشد.

تعويض ‌های ‌برانكو‌ خوب ‌بود؟

به نظرم تعویضهای برانکو خوب نبود و خیلی دیر انجام شد. نمونه آن تعویض سیامک نعمتی بود که به نظرم باید خیلی زودتر از اواسط نیمه دوم به میدان می آمد.

‌به ‌صعود ‌پرسپوليس ‌اميدواريد؟

پرسپولیس از داوری در دو بازی اش در آسیا خیلی لطمه خورد و از دو بازی فقط یک امتیاز گرفت. کار پرسپولیس برای صعود خیلی سخت شده اما من با توجه به شخصیت بالای تیم هنوز به صعود امیدوارم.

9697