سورپرایز جالب اوزیل برای کودک کنیایی

سورپرایز جالب اوزیل برای کودک کنیایی

سایت رسمی فوتبالی - مسعود اوزیل ستاره آلمانی آرسنال یکی از بازیکنانی است که بیشترین توجه ها را به امور خیریه و انساندوستانه داشته است. وی به تازگی با اقدامی زیبا توانسته دل یک کودک کنیایی به نام "لاورنس ماسیرا" را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، ماجرا از زمانی آغاز شد که تصویری از لاورنس پخش شد که در ان پیراهن قرمز به تن داشت و در کنار گله ای از گاوها عکس گرفت. این پسربچه خودش روی  پیراهنش اسم و شماره اوزیل را نوشته بود. اریک انجریو، خبرنگار ورزشی کنیا از این کودک عکس گرفت که این تصویر بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.این خبرنگار در توصیف عکس نوشته بود:"امروز این بچه را در حال گردش با گاوها در خیابان های نایروبی دیدم. شهری که چمن مناسبی برای گاوها در آن  نیست. به من گفت که عاشق اوزیل است و امیدوار است که یک روز اوزیل را ببیند و پیراهن واقعی آرسنال را از او هدیه بگیرد."

این تصویر ابزتاب گسترده ای داشت و در نهایت به اوزیل رسید. ستاره ارسنال پیراهنش را برای او فرستاد و در توئیتر نوشت:" پیراهن پسربچه کنیایی با پیراهن دست سازش در توئیتر من را تحت تاثیر قرار داد. حالا تصویر جدیدی از لاورنس را برای شما منتشر می کنم. خوشایند است که ببینیم او و برادرش این قدر خوشحال هستند."