السد یک- پرسپولیس صفر/ نزنی میخوری!

السد یک- پرسپولیس صفر/ نزنی میخوری!

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم فوتبال پرسپولیس دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را با شکست مقابل السد پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی پرسپولیس در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:15 امروز (سه‌شنبه - به وقت ایران) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف السد رفت که  این دیدار با برتری یک بر صفر السد به پایان رسید.

 داور وسط: کیم دونجین (داور وسط)

پارک سانجون وبانگ چئول( کمک های اول و دوم)

کیم دایونگ(کمک داور چهارم)

کارت زرد: شجاع خلیل‌زاده و مهدی شیری از پرسپولیس و اکرم عفیف از السد

کارت قرمز:-

گل: بغداد بونجاح دقیقه ۵+۹۰

ترکیب السد:سعد الشیب، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، وو یونگ (علی اسد دقیقه ۷۹) ، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، حامد اسماعیل (خوخی دقیقه ۵۷) ، گابی، طارق سلمان، سالم الهاجری و اکرم عفیف

سرمربی:فریرا

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع‌ خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن (سروش رفیعی دقیقه ۳+۹۰) ،مهدی ترابی (دقیقه ۴+۹۰ احسان حسینی) ، ماریو بودیمیر (دقیقه ۸۳ سیامک نعمتی) و علی علیپور 

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 2: ضربه کاشته از منطقه ای خطرناک برای السد با خطای نادری شکل گرفت. ارسال بلند قطری ها روی تیر دوم را شجاع به کرنر زد.  

دقیقه 9: حرکت تکنیکی فوق العاده مهدی ترابی و حضور در هجده قدم با ضربه او با برخورد به مدافع السد برگشت داده شد که در نهایت ضربه بودیمیر نیز راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 12: با پاس بونجاح به اکرم عفیف، ضربه کات دار این بازیکن از بیرون محوطه با اختلافی اندک به بیرون رفت. 

دقیقه 16: ارسال اوت دستی با ضربه سر مهاجم پرسپولیس موقعیت مناسبی در شش قدم برای نوراللهی شکل داد که ضربه این بازیکن در بهترین فرصت بازی با دفع دروازه بان همراه شد. 

دقیقه 28: حرکت نادری و پاس در عمق او برای علیپور  در شرایطی که زاویه ضربه زدن برای او تقریبا بسته بود با ضربه این مهاجم همراه شد که توپ به شکل خطرناکی به شکل موازی از خط دروازه عبور کرد. در ادامه تلاش نوراللهی برای سود بردن از توپ در بیرون محوطه جریمه بی نتیجه ماند. 

دقیقه 32: موقعیت خطرناک برای پرسپولسس توسط علیپور به هدر رفت و ضربه این بازیکن در زاویه بسته محوطه جریمه به بیرون رفت.

دقیقه 37: حمله سریع السدی‌ها در محوطه جریمه روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر بونجاح به سمت دروازه پرسپولیس همراه بود که این بازیکن توپ را به همانجایی فرستاد که بیرانوند حضور داشت.

دقیقه ۳۸: ضربه خطرناک عفیف از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: ضربه پای چپ علی علیپور از کنار دروازه تیم السد قطر به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: کمال کامیابی‌نیا در حالی که در موقعیت خوبی قرار داشت اما ضربه او از بالای دروازه السد به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۴۵: بغداد بونجاح دروازه پرسپولیس را با سر باز کرد اما داور بازی این توپ را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 49:شوت سنگین بازیکن تیم السد را بیرانوند در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه 50:کار ترکیبی بازیکنان السد در محوطه جریمه به بغداد بونجاح رسید که ضربه محکم این بازیکن را بیرانوند با یک دست دور کرد.

دقیقه 53: حرکت در عمق علیپور و پاس عرضی او به بودیمیر، این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما مهاجم کروات با وجود چرخش خیلی خوبی که داشت ضربه‌اش از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 55:نوراللهی می‌توانست روی ضربه ایستگاهی بشار دروازه السد را باز کند که ضربه او از داخل شش‌قدم به بالای دروازه السد به اوت رفت.

دقیقه 57: توپ‌ربایی عالی نوراللهی و ارسال تند و تیز او از جناح راست با ضربه سر بی‌دقت علیپور راهی اوت شد.

دقیقه 58: حرکت در عرض بونجاح و ضربه عالی او از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با عکس‌العمل خوب بیرانوند راهی کرنر شد.

دقیقه 62: داور این بار به مهدی شیری اخطار داد.

دقیقه 66: پاسخ خوب بودیمیر برای علیپور و حرکت در عمق وی با ضربه نه چندان با دقت او همراه شد تا پرسپولیس از این فرصت گلزنی خود هم بهره‌ای نبرد.

دقیقه 67: الهیدوس قدر پاس خوب بونجاح را ندانست و ضربه‌اش که از داخل محوطه جریمه پرسپولیس  زده شد، از روی دروازه این تیم به اوت رفت.

دقیقه 72: ضربه محکم ترابی بسیار خطرناک از روی دروازه السد راهی اوت شد.

دقیقه 78:بشار روی ضد حمله خطرناک می‌توانست دروازه السد را باز کند اما تکل به موقع مدافع این تیم پرسپولیس را فقط صاحب کرنر کرد.

دقیقه 87: علیپور در میانه میدان و پشت مدافعان السد صاحب توپ شد اما تعلل بیش از اندازه وی در رسیدن به دروازه الشیب باعث شد مدافع حریف از راه رسیده و توپ او را بزند.

7655