وضعیت متزلزل فکری در سرخپوشان پاکدشت/ پاشازاده سرخپوش می‌شود؟

وضعیت متزلزل فکری در سرخپوشان پاکدشت/ پاشازاده سرخپوش می‌شود؟

وب سایت رسمی فوتبالی- محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت که چند هفته پیش جانشین فرهاد کاظمی شده بود، وضعیت متزلزلی در این تیم دارد.

به گزارش فوتبالی، مسئولان سرخپوشان پاکدشت بعد از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید این تیم، انتظار داشتند که سرخپوشان روند صعودی‌اش در نیم‌فصل اول را ادامه دهد، ولی نتایجی که فکری گرفته است، باب میل مالک باشگاه نیست. هر چند تمرین امروز سرخپوشان پاکدشت هم زیر نظر محمود فکری و دستیارانش انجام شد، ولی مسئولان باشگاه سرخپوشان شاید یک بار دیگر کادر فنی این تیم را تغییر دهند. این در حالی است که تیم سرخپوشان هفته آینده در یک بازی حساس باید به مصاف گل‌گهر سیرجان برود.

از مربیانی مثل جواد نکونام، محمد ربیعی و مهدی پاشازاده به عنوان گزینه‌های جانشینی فکری نام برده می‌شود و حتی این موضوع هم مطرح شده است که پاشازاده به دلیل حضور احتمالی در سرخپوشان از شهرداری ماهشهر جدا شده است. این‌طور عنوان می‌شود که پاشازاده به توافق ابتدایی با مسئولان باشگاه سرخپوشان هم دست یافته است. باید منتظر ماند و دید که مسئولان باشگاه سرخپوشان چه تصمیمی خواهند گرفت. آنها برای کنار گذاشتن فکری باید رضایت این مربی را جلب کنند.

7655