لیست خرید زیدان برای تابستان 2019؛ از امباپه تا هازارد و پوگبا

لیست خرید زیدان برای تابستان 2019؛ از امباپه تا هازارد و پوگبا

سایت رسمی فوتبالی - زیدان در حالی به رئال مادرید برگشته که از فلورنتینو پرز، مدیر تیم قول خرید سه کهکشانی را در تابستان گرفته است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید از تابستان 2014 و از زمان خرید خامس رودریگز به بعد، خرید کهکشانی نداشته است. با بازگشت زیزو طبیعتا مربی فرانسوی با سلیقه خود به سراغ نقل و انتقالات خواهد رفت. لیست خرید زیدان را مرور می کنیم:

کیلیان امباپه: ستاره تیم ملی فرانسه و جام جهانی رویای دیرینه زیدان است. در تابستان 2017 زیزو از مدیران رئال خواست تا امباپه را به خدمت بگیرند. در آن زمان رئالی ها قید خرید وی را زدند چرا که فلورنتینو پرز اعتقاد داشت که گرت بیل نباید فروخته شود. حالا شرایط فرق کرده است. فروش بازیکن ولزی توسط رئال قطعی است. این بازیکن در حال حاضر در پی اس جی توپ می زند اما ناکامی های پیاپی در اروپا باعث شده که به ترکیب تیم فرانسوی فکر کند.

ادن هازارد: هافبک بلژیکی چلسی همواره اعتراف کرده که رویایش حضور در رئال است. او حالا این فرصت را دارد تا در کنار اسطوره اش زیدان بازی کند. در حال حاضر مشکل اصلی او مربوط به محرومیت چلسی از خرید بازیکن است. اگر محرومیت یک ساله چلسی به تعویق نیافتد تیم لندنی حاضر به فروش او نخواهد شد چرا که آنها در تابستان نمی توانند خرید کنند و اگر هازارد را بفروشند ترکیبشان تضعیف می شود. اگر چلسی در تابستان آینده هازارد را نفروشد در تابستان بعدش تبدیل به بازیکن آزاد خواهد شد.

سادیو مانه: پدیده سنگالی لیورپول یکی از گزینه های محبوب زیدان است. فرانس فوتبال از توافق اولیه او با رئال در تابستان 2018 خبر داده بود اما حضور لوپتگی ماجرا را متوقف کرد. اگر زیدان در رئال می ماند خرید مانه توسط تیم قطعی بود.

پل پوگبا: هافبک فرانسوی در تابستان 2016 مورد توجه زیدان بود اما در آن تابستان رئال ترجیح داد که به سراغ خرید وی نرود. در نهایت یونایتد برای خرید پوگبا از یوونتوس 105 میلیون یورو پرداخت و رکورد گران ترین خرید تاریخ فوتبال ثبت شد. حالا زیدان می تواند دوباره به سراغ خرید این بازیکن برود. قیمتش در حدود 150 میلیون یورو خواهد بود.

نیمار: بازیکن برزیلی که یکی از پرحاشیه ترین بازیکن سالهای اخیر فوتبال جهان بوده است چندان مورد توجه زیدان قرار نگیرد. زیزو ترجیح می دهد که هزینه سنگینی که قرار است برای نیمار انجام شود صرف خریدهای دیگری شود. این بازیکن در دو فصلی که به پی اس جی رفته بیش از آن که بازی کند مصدوم بوده و بازیهای بزرگ تیمش را از دست داده است.

هری کین: تاتنهام برای فروش این مهاجم به رئال مادرید 250 میلیون یورو می خواهد که با توجه به اعتقاد شدید زیدان به بنزما خرید وی غیرممکن به نظر می رسد. در حقیقت زیزو ترجیح می دهد که این هزینه صرف خرید در پست های دیگر شود و به همین خاطر اصرار چندانی به خرید اقای گل جام جهانی 2018 ندارد.

میلیتائو: انتقال مدافع برزیلی پورتو به رئال مادرید قطعی شده است. انتقال وی به برنابئو از چند ماهی است که قطعی شده است. قیمت وی بر اساس رقم فسخ قراردادش 50 میلیون یوروست. هر چند که این خرید برای پست مدافع میانی در زمانی انجام شده که هنوز زیدان به رئال نیامده بود اما مدیر رئال با آن موافق است.