ارسلان مطهری: ایمان داشتیم که می‌توانیم گل سوم را به النصر بزنیم

ارسلان مطهری: ایمان داشتیم که می‌توانیم گل سوم را به النصر بزنیم

وبسایت رسمی فوتبالی- ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ایمان داشتیم که می‌توانیم گل سوم را به النصر بزنیم، چون مهره‌های تأثیرگذاری درون زمین و روی نیمکت داشتیم.

به گزارش فوتبالی، ارسلان مطهری با اشاره به برد تیمش برابر النصر عربستان گفت: بازی خوبی بود. ما تیم النصر را کامل آنالیز کرده بودیم. النصر یکی از بهترین تیم‌های عربستان است که در لیگ این کشور تیم دوم جدول رده‌بندی است. تیمی که در لیگ عربستان دوم است، مطمئناً تیم ضعیفی نیست، آن هم در شرایطی که همه می‌دانند تیم‌های عربی چه امکاناتی دارند. ما یک گل زودهنگام و بد خوردیم، ولی می‌دانستیم که می‌توان بازی باخته را جبران کرد، در ضمن نقاط ضعف و قوت النصر را هم به خوبی آنالیز کرده بودیم.

وی ادامه داد: ما روی ضربات ایستگاهی هم برنامه داشتیم و توانستیم از این روش به تیم النصر فشار بیاوریم و راه‌های دیگر را هم برای گل زدن امتحان کردیم. متأسفانه وقتی پنالتی دادیم گل دوم را خوردیم، ولی تمام تلاش ما این بود که گل سوم را نخوریم، چون اگر این اتفاق رخ می‌داد کارمان سخت می‌شد. ما ایمان داشتیم که می‌توانیم گل سوم را بزنیم، چون مهره‌های تأثیرگذاری درون زمین و روی نیمکت داشتیم. ما نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم، خصوصاً زمانی که 2 بر یک جلو بودیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین خاطر نشان کرد: خوشحالم که سه امتیازی مهم گرفتیم و در یک بازی دیگر الزورا پنج گل به الوصل زد، الوصلی که هزینه سرسام‌آوری کرده است. ما همان تیمی که پنج گل به الوصل زد را در اصفهان تحت فشار قرار دادیم و هیچ فرصتی هم برای گل زدن نداشتند. ذوب‌آهن یک تیم خیلی خوب است و این سه امتیاز می‌تواند شانس صعود ما را خیلی بیشتر کند. در ضمن اعتقاد دارم که النصر قوی‌ترین حریف ما در این گروه است. خدا را شکر که در لیگ برتر و آسیا شخصیت پیدا کردیم و باید در بازی‌های آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم، چون کارمان سخت‌تر می‌شود.

مطهری در مورد گل‌های حساسی که در چند هفته اخیر برای تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است، تصریح کرد: گل‌هایی که در لیگ قهرمانان زده می‌شود فقط مخصوص هواداران ذوب‌آهن نیست و باید به تمام مردم ایران تقدیم شود، چون باعث خوشحالی مردم می‌شود. البته من گلم را تقدیم به کارگران کارخانه ذوب‌آهن می‌کنم و خوشحالم که هواداران ذوب‌آهن نیز خوشحال هستند.

9697