تصمیم زیدان برای جذب ستاره های منچستریونایتد و لیورپول

تصمیم زیدان برای جذب ستاره های منچستریونایتد و لیورپول

سایت رسمی فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی جدید رئال مادرید، تصمیم دارد که ستاره های لیگ برتری و دو تیم منچستریونایتد و لیورپول را در تابستان آینده به اسپانیا بیاورد. 

به گزارش فوتبالی، زیدان دوشنبه شب و پس از جدایی ده ماهه از رئال مادرید بار دیگر به این تیم بازگشت. ادن هازارد و کیلیان امباپه دو بازیکن اصلی مدنظر زیدان برای تابستان آینده هستند و مدیریت رئال مادرید به مربی فرانسوی وعده تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات را داده است. رسانه های اسپانیایی از دو نام دیگر در فهرست بازیکنان مورد نظر زیدان خبر داده که سادیو مانه و پل پوگبا هستند. تلویزیون الچرینگیتو مدعی شده که ستاره های منچستریونایتد و لیورپول دو بازیکن موردعلاقه زیدان هستند و احتمال این که این بازیکن پیگیر بازیکنان محبوب خود شود بسیار زیاد است. 

بسیاری انتظار داشتند که پوگبا پس از درگیری های ابتدای فصل با ژوزه مورینیو خیلی زودتر در این فصل از یونایتدی ها جدا شود. بارسلونا علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت اما با حضور سولسشر در اولدترافورد شرایط این بازیکن تغییر کرد. شاید او قرارداد جدیدی با یونایتد ثبت کند اما رئال امیدوار است که علاقه او به بازی تحت هدایت زیدان، پوگبا را برای حضور در سانتیاگو برنابئو وسوسه کند. از سوی دیگر مانه نیز تا سال 2023 با لیورپول قرارداد دارد. مهاجم سنگالی یک فصل خوب دیگر را در مرسی ساید پشت سر گذاشته و 17 گل برای قرمزپوشان به ثمر رسانده است. او در سال 2016 به لیورپول پیوست و سومین فصل حضور خود را در این تیم پشت سر می گذارد. رئال مادرید نیز نیاز دارد که قوای هجومی خود را تقویت کند. 

1070