حاجیلو: بازیکنان بیشتر از هر چیزی به فکر خوشحالی هواداران هستند

حاجیلو: بازیکنان بیشتر از هر چیزی به فکر خوشحالی هواداران هستند

حاجیلو: بازیکنان بیشتر از هر چیزی به فکر خوشحالی هواداران هستند

وب سایت رسمی فوتبالی- اصغر حاجیلو عنوان کرد که بعد از شکست مقابل الدحیل بازیکنان دمق بودند و هم قسم شدند تا مردم را شاد کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، اصغر‌حاجيلو ‌از‌وضعيت ‌خوب ‌تيم ‌استقلال ‌حرف‌ زد.‌او ‌که ‌خود ‌به ‌شدت ‌استقلالی ‌است‌ پيامی ‌هم‌ برای ‌هواداران‌ تيمش ‌داشت.  پيشکسوت‌ استقلال ‌وضعيت ‌فنی ‌تيمش ‌را‌ هم ‌تا‌ حدودی ‌توصيف‌ کرد.‌


*از‌استقلال ‌چه‌ خبر؟

امن و امان! همه چیز رو به راه است و مهیای بازی هستیم. شکر خدا تیم میهمان به خوبی وارد تهران شده و تمرینشان را هم هماهنگ کردیم تا همان جایی که دوست دارند تمرین کنند. تیم خودمان هم برای بازی مشکلی ندارد و همه خوب هستند.


‌*وريا ‌و‌ خسرو‌ چه‌ مشکلی ‌دارند؟

کادر پزشکی روی هر دو کار می کند. تا قبل بازی نمی توان در این باره نظر قطعی داد. ان شاءالله هر دوی آنها به بازی برسند.


‌*روحيه ‌تيم ‌چطور ‌است؟

همه خوب هستند. البته تا قبل از بازی با نفت همه دمق بودند. باختی که به الدحیل دادیم همه ما را ناراحت کرده بود. بچه ها بیشتر از هر کسی ناراحت بودند و قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان همگی قسم می خوردند باید آن دیدار را ببرند تا دل هواداران را شاد کنند. باور نمی کنید بازیکنان تیم بعد از باخت در دوحه بیشتر از هر چیز به فکر مردم بودند ولی با بردی که هفته پیش به دست آوردیم روحیه تیم دوباره بالا رفت. ان شاالله امشب هم می بریم و با روحیه منتظر بازی با نساجی می مانیم.


‌*فکر ‌می ‌کنيد ‌با‌ اين ‌شرايط‌ مردم ‌به‌ ورزشگاه‌ بيايند؟

ما هرچه داریم از این مردم است. اصلا استقلال با همین طرفدارانش استقلال شده و ما مدیون تک تک آنها هستیم که در سرما و گرما، در برد و باخت، حامی تیمشان بوده و هستند. عشقی که این ملت به استقلال دارند قابل وصف کردن در کلمه نیست.


‌*پس‌ حتم‌ داريد‌ که‌ می ‌آيند؟

شک نداشته باشید. استقلالی ها در این قبیل روزها تیمشان را تنها نمی گذارند. مثل دو سال پیش که برابر همین السد که با پرسپولیس بازی دارد ساعت 9 شب 110هزار نفری در آزادی استقلال را حمایت کردند و نتیجه خوبی هم گرفتیم. این بار هم یک  دیگر از آن حماسه ها را رقم می زنند و باز هم دست تیمشان را می گیرند.


‌*پيش ‌بينيتان ‌از ‌نتيجه‌ چيست؟

ما محکوم به برد هستیم. اگر می خواهیم دور بعد را ببینیم باید در خانه همه دیدارها را برنده شویم. ان شاالله با یاری خدا و همت بچه ها العین را شکست می دهیم.