هشدار به السد: مواظب علیپور باشید

هشدار به السد: مواظب علیپور باشید

وبسایت رسمی فوتبالی - روزنامه قطری قبل از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر السد به ستایش از علیپور پرداخت و او را خطرناک‌ترین مهاجم این تیم دانست.

به‌ گزارش ‌فوتبالی و به نقل از ایسنا، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور رفت هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم فوتبال السد و پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت.

روزنامه الرای قطر قبل از این دیدار به السدی‌ها درباره علیپور هشدار داد و با تیتر" مواظب علیپور باشید" نوشت: با وجود این که تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان خوبی برخوردار است، اما علی علیپور (که در فصل گذشته موفق شد در نمایشی خیره کننده با ۱۹ گل عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد و در نهایت به عنوان برترین مهاجم فصل هفدهم فوتبال ایران معرفی شد) خطرناک‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود و می‌تواند هر خط دفاعی را اذیت کند.

در کنار علیپور، پرسپولیس مهاجم جدیدی به نام بودیمیر را در اختیار دارد همچنان که بشار رسن و سروش رفیعی را هم دارد که همه آنها بازیکنان خطرناکی به حساب می‌آیند.

الرای در ادامه‌ نوشت: در پرسپولیس بازیکنان خوب دیگر هم بازی می‌کند مثل علیرضا بیرانوند که از بهترین دروازه‌بانان قاره آسیا است و پیش از این هم در نیمه نهایی برابر السد عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و یا سید جلال حسینی، کاپیتان این تیم که سابقه حضور در لیگ ستارگان قطر را هم دارد و شناخت خوبی از السد دارد.

1984