آلبا و تمدید با بارسا: رئال در مارس تمام جامها را از دست داده؛ آژاکس شایسته صعود بود؛ در کنار مسی رشد کردم

آلبا و تمدید با بارسا: رئال در مارس تمام جامها را از دست داده؛ آژاکس شایسته صعود بود؛ در کنار مسی رشد کردم

سایت رسمی فوتبالی- جوردی آلبا مدافع باتجربه باشگاه بارسلونا امروز قراردادش را با این تیم تا سال 2024 تمدید کرد. او بعد از امضای قرارداد جدیدش در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

مبلغ ذکر شده در بندجدایی زودهنگام قرارداد آلبای 30 ساله، 500 میلیون یورو است و این بدان معناست که عملا او کارنامه ورزشی اش را در باشگاه کاتالان خواهد بست. بدین ترتیب انتظار می رود تا به زودی قرارداد مسی نیز با شرایط مشابهی تمدید شود. این گزیده ای از صحبتهای آلبا در این مراسم است:

*پایان قرارداد درسن 35 سالگی: درآن زمان دوباره به بارتومئو زنگ  می زنیم تا قراردادم را برای 5 سال دیگر تمدید کنند. الان دربهترین روزهای کارنامه ورزشی ام هستم. شرایطم از نظر فیزیکی خیلی خوب است و انگیزه های زیادی دارم که در خانه ام و درکنار خانواده ام و تمام آبی اناری ها باشم


*شانس بارسا برای فتح سه گانه:  فتح جامهای قهرمانی سخت است وهرگز آسان نیست ولی ما تیمی را تشکیل می دهیم که مدتهاست همدیگر را می شناسیم. دستیابی به چنین هدفی ساده نیست ولی انگیزه اش را داریم و امیدواریم تمام جامها را فتح کنیم.

* رئال مادرید : من جای رئالی ها نیستم و از آن جمله افرادی نیستم که به عملکرد سایر تیمها نگاه کنم. رئال تیمی است که در ماه مارس بدون جام مانده؛ مطمئنم که این روزها به آنها خوش نمی گذرد البته در لالیگا، هنوز نبرد برسر امتیازات زیادی در جریان است و هنوز سرنوشت چیزی قطعی نشده است. اما ما از فصلی که پشت سرمی گذاریم راضی هستیم و درلحظات حساس و سرنوشت ساز واکنش خوبی داشتیم.

 *آینده: من بیشتر از قبل مراقب خودم هستم؛ خانواده ام همیشه از من حمایت می کنند واعتماد سران باشگاه هم تعیین کننده است. اعتماد سرمربی هم همینطور

*بارسلونا: من همیشه گفته ام که می خواهم بمانم و سران باشگاه هم همینطور. همیشه آنطور که باید رفتار کنم رفتار کرده ام و رویایم را محقق کردم. ازهرنظر در زندگی ام احساس خوشبختی می کنم.

*ارتباط با مسی: ارتباط خیلی خوبی با مسی داریم. من از نظر سطح بازی، در سطح خیلی خوبی هستم. حس خوبی دارم و هم تیمی هایم خیلی کمک می کنند وهمه آنها دوستان من هستند. امیدوارم که تا زمانی که من اینجا هستم مسی دربارسا بماند و سالهای سال اینجا باشد. هربازیکنی می تواند ارتباط خیلی خوبی با مسی برقرار کند. من درکنار مسی و سایر بازیکنان تیم رشد کرده ام و بهتر شده ام.

*لیگ قهرمانان اروپا: محبت هواداران را کاملا حس می کنم؛ نیازی نیست از آنها چیزی بخواهید؛ آنها همیشه به ما کمک می کنند تا دربازیها به پیروزی برسیم.

*هشدارها: رئال مادرید از گردونه رقابتهای اروپایی حذف شد و آژاکس به شایستگی به دور بعد رسید؛ منچستریونایتد هم همینطور. ما ما باید با جدیت تمام روی کار خودمان تمرکز کنیم. مثلا دربازی با رم ما مدعی صعود بودیم ولی دیدیم که چه اتفاقی افتاد.

*دمبله: برای من فرقی نمی کند که او بازی کند یا کوتینیو، یا مالکوم یا هرفرد دیگر. باشگاه تلاش زیادی انجام داده تا بهترین بازیکنان را به تیم بیاورد وامیدوارم که بیشترین بازیکنان آماده را برای بازی چهارشنبه دراختیار داشته باشیم. البته درکمال آرامش هستیم و هربازیکنی که بازی کند، عملکرد خوبی خواهد داشت.

6363