گلایه دختر ستاره سابق برزیل: سه سال است پدرم را ندیده‌ام

گلایه دختر ستاره سابق برزیل: سه سال است پدرم را ندیده‌ام

سایت رسمی فوتبالی – امرسون بازیکن بزرگی در سطح بین المللی بود که در باشگاه هایی نظیر یوونتوس، رم و رئال مادرید بازی کرد. این بازیکن حالا  بازنشسته شده و با همسر دومش زندگی می کند اما دخترش کاروالین الکساندر که مربوط به ازدواج اولش است می گوید که سه سال است با بازیکن سابق تیم ملی برزیل ملاقات نکرده است.

به گزارش فوتبالی، دختر امرسون در مصاحبه ای تلویزیونی گفته است:"برای من خیلی   مشکل است که در مورد پدرم (امرسون) صحبت کنم چرا که مدتهاست با هم صحبت نکرده ایم و این ماجرا برایم ناراحت کننده است. زمانی که والدینم از هم جدا شدند خیلی اذیت شدم. در آن زمان 11 ساله بودم و مجبور بودم با مصرف غذا استرسم را فراموش کنم. در حال حاضر سه سال است که از پدرم خبر ندارم. برای دیدنم به ایتالیا نیامده است."

کارولاین این روزها به تنیس مشغول است د در رنکینگ جهانی در رتبه 853 قرار دارد. او می گوید:"مثل پدرم ورزشکار هستم. تنیس بازی کردن را شروع کردم و در تورنمنت های بین المللی حضور داشتم. اما هرگز از من حمایت نکرد. یک روز با من تماس گرفت و شغل مدیریتی در فیفا به من پیشنهاد داد اما مخالفت کردم چرا که می خواستم تنیس بازی کنم. بعد از ان خبری از او ندارم. یک روز به من پیامک داد و گفت که می خواهد با هم ملاقات کنیم. به او گفتم که مکان اقامتش در میامی که با همسر جدیدش و بچه هایش در ان جا زندگی می کند را به من بگوید اما در این چهار ماه به من پاسخی نداده و دلیلش را نمی دانم. بابا، دلم برایت خیلی تنگ شده است. دوست دارم در آینده کنار تو باشم."