بیانیه راموس در اینستاگرام: 200% تقصیر غیبت برابر آژاکس را می پذیرم، مسائل رختکن در رختکن حل می شود!

بیانیه راموس در اینستاگرام: 200% تقصیر غیبت برابر آژاکس را می پذیرم، مسائل رختکن در رختکن حل می شود!

سایت رسمی فوتبالی - سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود اعلام کرد که می خواهد مستقیم با هواداران صحبت کرده و توضیحاتی را به آنها ارائه دهد.

به گزارش فوتبالی، پس از گذشتن 10 روز کابوس وار برای رئال مادرید و دو شکست پیاپی برابر بارسلونا و همچنین آژاکس و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، سرجیو راموس با انتشار پستی در اینستاگرام به بعضی سوالات پاسخ داد. راموس در اینستاگرام خود نوشت: " به عنوان فوتبالیست باید در زمین حرف خودمان را بزنیم اما این فصل شرایط خوب پیش نرفت. اتفاقات اخیر آزاردهنده بوده و من پنهان نشده ام. ما پنهان نشده ایم. ما بازیکنان مسئول هستیم و من به عنوان کاپیتان بیشتر از هرکسی مسئول هستم. به همین دلیل فکر کردم که صادقانه ترین راه برای پاسخ دادن به سوال ها صحبت به طور مستقیم است. 

آیا دریافت کارت زرد در آمستردام اشتباه بود؟ قطعا اشتباه بود و من 200% مقصر هستم. 

آیا با مدیرعامل در رختکن بحث کرده ام؟ مشکلات رختکن در رختکن مورد بحث قرار می گیرند و همانجا حل می شوند. هیچ مشکلی وجود ندارد و همه یک علاقه مشترک دارند:  رئال مادرید.

آیا به بازیکنان خط می دهم و از آنها انتقاد می کنم؟ ما همیشه صحبت کرده و به هم در ختکن انگیزه می دهیم و همیشه این کار سازنده است.

آیا با مارسلو درگیر شده ام؟ ما همیشه در جلسه تمرین برخورد داریم. این بخشی از کار با فشار است. اما تنها یک اتفاق مانند اتفاقات روزمره است. مارسلو مانند برادر من است. 

چرا به وایادولید سفر کرده ام؟ چون می خواستم به هم تیمی هایم نزدیک باشم و از آنها حمایت کنم.

چه اتفاقی برای مربی خواهد افتاد؟ این تصمیمی است که به ما ربطی ندارد و ما در آن دخالت نمی کنیم. احترام زیادی برای مربی قائل هستیم و همیشه از او حمایت می کنیم. این اتفاقات پس از هر ناکامی طبیعی است اما همانطور که موفقیت ما را متوقف نکرد، شکست نیز نمی کند. وظیفه ما ادامه راه، کار و تلاش است. بعضی از ما به قدری خوش شانس بوده ایم که برای رئال مادرید بازی کنیم و بخشی از تاریخ آن را بسازیم. اما نباید فراموش کنیم که رئال مادرید بدون ما نیز رئال مادرید بوده، هست و خواهد بود. . همه ما کنار هم اسطوره می شویم. ما باید در کنار هم تلاش کنیم و امید و آینده مان را بسازیم. زنده باد مادرید! "

1070