پورموسوی: برنامه آماده سازی تیم جوانان نیاز به حمایت ویژه دارد

پورموسوی: برنامه آماده سازی تیم جوانان نیاز به حمایت ویژه دارد

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران، گفت: کار بسیار سختی داریم و اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم باید حمایت ویژه‌ای از جوانان داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، سیدسیروس پورموسوی در مورد اردوی تیم فوتبال جوانان، گفت: امروز اردوی اخیرمان به پایان رسید. در این مدت پنج مرحله اردو برگزار کردیم و حدود بیش از 800 بازیکن را مورد ارزیابی قرار دادیم. سه مرحله از اردوی ما در تهران بود. یک مرحله به بندرعباس رفتیم و مسابقات آموزشگاه‌ها با حضور 22 استان را نگاه کردیم. یک اردو هم در شوش برگزار کردیم.

وی افزود: بعد از برگزاری این اردو و جمع بندی‌هایی که انجام می‌دهیم تیم اصلی را انتخاب می‌کنیم و کار را پیش می‌بریم. تیم جوانان نیاز به حمایت ویژه دارد.با توجه به حذف تیم جوانان در دوره قبل این تیم به مدت 17-18 ماه تعطیل بود و یک نسل سنی هدر رفتند. ما کارمان را از صفر شروع کردیم و نیاز به حمایت داریم.  باید از برنامه تیم ما حمایت شود.

سرمربی تیم جوانان در ادامه تأکید کرد:‌ تیم جوانان نیاز به حمایت ویژه دارد. فدراسیون فوتبال تا به الان حمایت خوبی از تیم جوانان انجام داده است. در ادامه از مهدی تاج می‌خواهم برای اینکه تیم جوانان به موفقیت بیشتری برسد حمایت خود را ادامه دهند و نگاه ویژه‌تری داشته باشند. من در ابتدا برای آماده سازی تیم در برنامه‌ ام در ماه 2 اردو را پیش بینی کردم اما با شرایط موجود این مسئله به سودمان نیست و نمی‌توانیم تیم را به شکلی که می‌خواهیم آماده کنیم. ما برای اینکه طی 7-8 ماه آینده تیم را آماده مسابقات کنیم باید حداقل سه اردو در ماه داشته باشیم. همه در حال تلاش هستند تا تیم جوانان به بهترین شکل آماده شود. امیدوارم در ادامه حمایت‌ها ادامه داشته باشد و بتوانیم برنامه را بر اساس چیزی که نیازمان است پیش ببریم.

9697