جمشید شاه محمدی: السد شکست ناپذیر نیست اما....

جمشید شاه محمدی: السد شکست ناپذیر نیست اما....

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم پیشکسوت پرسپولیس در آستانه بازی مهم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در برابر السد در گفتگو با سایت فوتبالی در مورد ضعف و قوت این تیم اشاره کرد.

جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به مشکلات این تیم در بازی های اخیرش گفت: پرسپولیس علاوه بر مشکلاتی که در زمین به لحاظ فنی دارد از نظر بدنی نیز خسته است. فشردگی بازی ها روی بدن بازیکنان این تیم تاثیرمنفی گذاشته است. ضمن این که به نظر من نفرات جدیدی که در نیم فصل به این تیم ملحق شده اند هنوز نتوانسته اند با سایر نفرات به هماهنگی ایده آل دست پیدا کنند.

شاه محمدی در ادامه  در مورد مسئله بی انگیزگی برخی از بازیکنان صحبت کرد و گفت: برخی از بازیکنان در حال حاضر تنها گزینه هایی هستند که می توانند در ترکیب تیم بازی کنند و با توجه به بضاعت کم پرسپولیس روی نیمکت جانشین و رقیبی ندارد و به اعتقاد من همین موضوع باعث شده است که کمی بی انگیزه باشند و مثل نیم فصل اول در خدمت تیم نباشند. به نظر من کمی غرور چاشنی کار برخی از بازیکنان شده که باعث می شود که انگیزه لازم برای جنگیدن در آنها کاهش پیدا کند.

این پیشکسوت پرسپولیس در مورد جدال حساس پرسپولیس در برابر السد گفت: السد تیم خوب و قدرتمندی است که ستاره های مثل ژاوی، گابی، بونجاح و.... را در اختیار دارد و می تواند برای پرسپولیس در این بازی دردسرساز شود. البته در صورتی که برانکو و همکارانش در مهره چینی این دیدار باهوش عمل کنند و بازیکنان هم اشتباهات فردی نداشته باشند، می توانند در این بازی موفق باشند. السد شکست ناپذیر نیست اما پرسپولیس اگر می خواهد در این بازی موفق باشد باید هوشمندانه در این دیدار کار کند.

7655