ناچو: رابطه با سولاری کار سختی است چون شرایط خوب نیست اما تا پای مرگ با او هستیم!

ناچو: رابطه با سولاری کار سختی است چون شرایط خوب نیست اما تا پای مرگ با او هستیم!

سایت رسمی فوتبالی - ناچو، مدافع رئال مادرید، پس از پیروزی پر گل شب گذشته برابر رئال وایادولید مدعی شد که با توجه به شرایط نه چندان خوب تیمش در روزهای اخیر ارتباط برقرار کردن با سرمربی کار دشواری است اما بازیکنان با تمام وجود از او حمایت می کنند.

به گزارش فوتبالی، ناچو شب گذشته به دلیل محرومیت سرجیو راموس در پیروزی 4 - 1 رئال مادرید برابر حریف در زمین حاضر بود. او پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که کسب نتایج اخیر روی رابطه بازیکنان با سولاری تاثیر گذاشته است. ناچو در این باره اظهار داشت: " رابطه با مربی سخت است چون شرایط خوب پیش نمی رود. اما ما تا پای مرگ با هستیم. در نیمه اول تمرکز نداشتیم و بهم ریخته بودیم. امروز در استفاده از کمک داور ویدیویی خوش شانس بودیم. به خوبی واکنش نشان دادیم و نیمه دوم برای ما بود. "

ناچو در پاسخ به این سوال که آیا کسب این پیروزی باعث بهتر شدن شرایط و راحت شدن خیال آنها می شود، گفت: " یک پیروزی باعث نمی شود که هواداران اتفاقات 10 روز گذشته را ببخشند. فکر نمی کنم که این پیروزی تغییری در هفته بدی که پشت سر گذاشتیم، بدهد. باشگاه شما را وادار به پیروزی می کند و ما می خواهیم هر روز برای این لباس و لوگو بجنگیم. هر روز شرایط سخت می شود. می خواهیم با جام به تعطیلات برویم. "

1070