ژاوی آماده بازی با پرسپولیس شد

ژاوی آماده بازی با پرسپولیس شد

وب سایت رسمی فوتبالی- ژاوی هرناندس به طور صد درصدی مهیای بازی آسیایی برابر نماینده ایران شد.

به گزارش فوتبالی به نقل از روزنامه العرب قطر، شرایط جسمانی ژاوی هرناندس در تمرین شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال السد جهت آماده‌سازی بازی برابر پرسپولیس نشان داد که او به طور کامل مهیای حضور در میدان شده است. 

این روزنامه قطری که تیتر آمادگی صد درصدی ژاوی برای بازی با پرسپولیس را انتخاب کرده بود در ادامه نوشت: ژاوی که در بازی نخست السد برابر الاهلی عربستان به دلیل مصدومیت غایب بود با شرکت در تمرین‌های گروهی می‌تواند در بازی روز سه‌شنبه با پرسپولیس شرکت کند.

بر اساس این گزارش، خوخی بوعلام، بازیکن کلیدی خط دفاعی تیم السد نیز که مصدوم بود منتظر تصمیم کادر فنی برای حضور در بازی برابر پرسپولیس است. هنوز مشخص نیست که او از ابتدا در ترکیب السد قرار می‌گیرد یا نیمکت‌نشین خواهد بود. بوعلام در تمرین شب گذشته السد نیز حضور یافت اما مانوئل فریرا، سرمربی پرتغالی امشب درباره این ملی‌پوش قطری تصمیم می‌گیرد.

السد و پرسپولیس در هفته دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19:15 روز سه‌شنبه 21 اسفند در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم می‌روند. السد در بازی نخست خود در جده با نتیجه 2 بر صفر مغلوب الاهلی شد و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر پاختاکور ازبکستان به تساوی یک - یک بسنده کرد.

7655