آزمون مهم مدافعان برابر مهاجمان خطرناک

آزمون مهم مدافعان برابر مهاجمان خطرناک

وب سایت رسمی فوتبالی-پرسپولیس برای دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا باید در برابر حریفی به میدان می رود که در خط حمله باتوجه به عناصر خطرناکی که دارد می تواند برای هر حریفی خطرناک باشد. تیمی  در بازی های لیگ قطر ۸۳ گل را تنها در ۱۸ هفته به ثمر رسانده است می تواند برای هر دفاعی دردسرساز شود که پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. جالب است بدانید که حریف این هفته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تا به امروز موفق شده است با میانگین ۴.۶ گل زهر خط حمله اش را به همگان ثابت کند.

 در این بین بغداد  بونجاح مهاجم الجزایری ۳۴ گل و ستاره تیم ملی قطر نیز ۲۲ گل به ثمر رسانده است تا آقای گل حریف پرسپولیس محسوب شود. طبق این آمار؛ اکرم عفیف و بونجاح بیش از ۶۰ درصد گل‌های السد را به ثمر رسانده اند که نشان از قدرت بالای خط حمله این تیم دارد. موضوعی که باعث نگرانی برانکو شده است. پرسپولیسی که این روزها ساده تر از قبل گل می خورد اگر بخواهد اشتباهات اخیر خود در خط دفاعی را تکرار کند، نمی تواند بدون گل خورده دوحه را به مقصد قطر ترک کند.

 با این تفاسیر به نظر می رسد در این دیدار عناصر خط دفاعی به خصوص 4 مدافع پرسپولیس سه شنبه شب در آزمونی سخت مورد محک و ارزیابی جدی قرار خواهند گرفت.

زانیار دلیری- وب سایت فوتبالی