کریستیانو رونالدو: دلتنگ مردم مادرید هستم!

کریستیانو رونالدو: دلتنگ مردم مادرید هستم!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی تصمیم به تاسیس یک کلینیک پیوند مو در مادرید دارد که از 18 مارچ رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و رونالدو در این رابطه صحبت کرده است.

رونالدو گفت: "مادرید شهری است که از منظر حرفه ای و سبک زندگی برای من تاثیرگذاری فراوانی داشته زیرا بخش مهمی از دوران حرفه ای من اینجا رقم خورده و همچنین من در مادرید تشکیل خانواده داده‌ام.

من علاقه دارم روی پروژه های سازنده و با ویژگی های مهم سرمایه گذاری و قمار کنم تا بهترین محصولات پرتغالی را در سراسر جهان گسترش دهم. من دلتنگ مادرید و مردم این شهر هستم.

کلینیک ما واقع شده در خیابان خواکین کاستا، دارای مساحتی حدود 2500 متر مربع بوده و 150 نفر از متخصصان ما اینجا مشغولند که آنها قادرند هر روز 18 مورد درمانی ارائه دهند. همانند عملکردم در زمین فوتبال، تمام تلاش و تعهدم را برای تبدیل کردن این پروژه به بهترین کیلینیک دنیا در این زمینه به کار خواهم گرفت."

ستاره 34 ساله پرتغالی همچنین بر اهمیت سلامتی تاکید کرد و گفت: "به همین دلیل است که من هر روز تمریناتی برای حفظ سلامت بدنی خود انجام داده و سعی می کنم تغذیه سالمی داشته باشم زیرا مهم ترین نکته، مراقبت از بدن در کنار سلامتی است."