آیا جای خالی آر دی تی در رئال مادرید حس نمی‌شود؟

آیا جای خالی آر دی تی در رئال مادرید حس نمی‌شود؟

سایت رسمی فوتبالی – او ستاره رایو وایکانو است و امید اصلی این تیم برای فرار از سقوط است. رائول ده‌توماس فصل گذشته با 24 گل کمک کرد که رایو به دسته برتر اسپانیا صعود کند و این فصل هم در لالیگا 11 گل زده است، یعنی به اندازه بهترین گل‌زن رئال مادرید، کریم بنزما. او از رئال به رایو قرض داده شده است.

رئال از جام حذفی و لیگ قهرمانان کنار رفته و امیدی هم به فتح لالیگا ندارد. به این ترتیب این سوال مطرح می‌شود: آیا ده‌توماس نمی‌توانست بازیکن تاثیرگذاری برای رئال باشد؟ یکی از مشکلات رئال تعداد کم گل‌های این تیم است و این در حالی است که ده‌توماس به‌خوبی برای رایو گل می‌زند.

او کلاس بالای بازی‌اش را در نوکمپ نشان داد و با ضربه‌ای مهارنشدنی دروازه مارک آندره تر اشتگن را باز کرد. او چهار گل از بیرون محوطه جریمه زده و در این زمینه در لالیگا دوم است، آن هم در حالی که نفر اول لیونل مسی با شش گل است.

او که دوست دارد با اسم آر دی تی (RdT) شناخته شود، در تمرینات پیش‌فصل رئال مادرید زیر نظر جولن لوپتگی حضور داشت. او در ابتدای فصل قراردادش را با رئال تا سال 2023 تمدید کرد، اما چون فرصتی برای بازی در رئال نمی‌یافت به رایو برگشت تا یک فصل دیگر برای این تیم به ‌صورت قرضی بازی کند.

رایو یک میلیون یورو برای جذب این بازیکن به صورت قرضی پرداخته است. آر دی تی یکی از بخت‌های مسلم کسب جایزه زارا است (که به بهترین گل‌زن اسپانیایی فصل داده می‌شود). تنها چارلز با 12 گل از او بالاتر است و او در کنار خایمه ماتا و بورخا ایگلسیاس قرار دارد.

ده‌توماس بارها گفته که طرفدار رئال مادرید است و می‌خواهد در باشگاهی که پرورش یافته بازی کند، اما تاکنون که این فرصت به او داده نشده است.

8444