بوحمدان: در لیگ قهرمانان تیم ضعیف وجود ندارد

بوحمدان: در لیگ قهرمانان تیم ضعیف وجود ندارد

وبسایت رسمی فوتبالی- حمید بوحمدان هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد مشکلات گلزنی این تیم در دیدارهای پیش رو برطرف شود.

به گزارش فوتبالی، حمید بوحمدان شرایط تیم ذوب‌آهن را در آستانه دیدار مقابل النصر عربستان مطلوب خواند و گفت: ما بازی سختی در مشهد داشتیم، ولی خدا را شکر که سه امتیازی مهم در بیرون از خانه گرفتیم تا با روحیه بالایی برای بازی با النصر عربستان به امارات برویم. پدیده هم برای برد به زمین آمده بود، ولی به دلیل شرایطی که در جدول داشتیم، باید این بازی را می‌بردیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: شکست دادن پدیده که یکی از فنی‌ترین و بهترین تیم‌های لیگ برتر است، آسان نبود، ولی بچه‌های ما در این بازی نمایش بسیار خوبی داشتند. امیدوارم در لیگ برتر باز هم خوب نتیجه بگیریم، چون این جایگاهی که در آن قرار داریم شایسته نام باشگاه ذوب‌آهن نیست. ما نیاز به چند برد دیگر داریم تا به رده‌های بالاتر برسیم.

وی با اشاره به بازی برابر النصر عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: ما با وجود اینکه در بازی اول عالی کار کردیم اما دو امتیاز حساس از دست دادیم. برد برابر پدیده روحیه بازیکنان را بالا برده است و باید در بازی با النصر این تساوی را جبران کنیم. البته بازی با النصر بر خلاف تصور برخی آسان نیست. اصلاً در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم ضعیف وجود ندارد. اگر می‌خواهیم در این بازی نتیجه بگیریم باید اشتباه نکنیم، چون با تیمی حرفه‌ای روبه‌رو می‌شویم.

بوحمدان در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد تیمش با مشکل گلزنی مواجه است، تصریح کرد: ما از اول فصل این مشکل را داشتیم که قابل انکار نیست. وقتی هم گل نمی‌زنیم ناخودآگاه تحت فشار قرار می‌گیریم. امیدوارم این مشکل هم برطرف شود.