سرآمدن صبر هواداران بارسا از کوتینیو و سوتهای انتقادی برای او

سرآمدن صبر هواداران بارسا از کوتینیو و سوتهای انتقادی برای او

سایت رسمی فوتبالی- بارسلونا با کسب پیروزی مقابل رایو وایه کانو توانست فاصله اش در صدر جدول لالیگارا با اتلتیکومادرید حفظ کند و همچنان صدرنشین قاطع فوتبال اسپانیاست. بارسا در نیمه دوم این بازی عملکرد بهتری را نسبت به نیمه اول به نمایش گذاشت.

اما بازیکنی که در جریان این مسابقه نتوانست درجریان بازی قرار بگیرد، کوتینیو، ستاره برزیلی تیم کاتالان بود. او به رغم فرصتهای متعددی که ارنستو والورده سرمربی بارسا دراختیارش قرار می دهد، هنوز نتوانسته تا دراین تیم جابیفتد و به نظر می رسد که هواداران بارسلونا تدریجا از او خسته شده اند. 

در جریان بازی شنبه شب هم بخش زیادی از هواداران حاضر در ورزشگاه برای کوتینیو سوت زدند و او را با سوتهایشان بدرقه کردند.

قبل از آغاز این بازی هم رسانه های اسپانیایی در گزارشی اعلام کرده بودند که بیش از 4 ماه است که کوتینیو نتوانسته در لالیگا برای بارسا به گل برسد و آخرین باری که او برای تیمش گلزنی کرده بود، شانزده بازی پیش، در بازی با رئال مادرید و در ال کلاسیکوی اواخر ماه اکتبر بود. از آن زمان به بعد دیگر کوتینیو گلی برای تیمش نزده وتنها یک پاس گل داده که این آماری ضعیف و ناامید کننده برای یک ستاره تلقی می شود.او در شانزده بازی اخیر بارسا در 14 بازی به میدان رفته و حتی نتوانسته به یک گل برسد. این آماری است که با قبراقی و درخششی که انتظار می رفت تا کوتینیو به تیم کاتالان بیاورد و حتی فصل گذشته نیز در تیم بارسا به نمایش گذاشته بود، در تناقض است.

آخرین گل کوتینیو در برد 1-5 بارسا مقابل رئال ماردید در ال کلاسیکو بود که از روی پاس جوردی آلبا به ثمر رسید.  او در بازی بارسا مقابل اینتر در جوزپه مئاتزا یکی از بهترین بازیهایش دراین فصل را برگزار کرد و به نظر می رسید که با این درخشش بتواند جایگاهش را درترکیب اصلی تیمش قطعی کرده و حتی از دمبله پیشی بگیرد ولی این اتفاق نیفتاد و حالا والورده دمبله را به او ترجیح می دهد.

 6363