کالدرون: 90% مورینیو همین هفته به رئال می رود؛ پاسخ زیدان منفی بود

کالدرون: 90% مورینیو همین هفته به رئال می رود؛ پاسخ زیدان منفی بود

سایت رسمی فوتبالی- رامون کالدرون رئیس سابق باشگاه رئال مادرید در گفتگو با بین اسپورت به این نکته اشاره کرد که به احتمال 90% تا هفت روز آینده شاهد بازگشت ژوزه مورینیو به نیمکت مربیگری رئال مادرید خواهیم بود. چرا که او تنها گزینه پیش روی مادریدی ها پس از پاسخ منفی زیدان برای بازگشت به برنابئو است.

این روزها همه طرفداران رئال مادرید بی صبرانه درانتظار انتخاب جایگزین ایده آلی برای سانتیاگو سولاری هستند. برکناری این سرمربی جوان آرژانتینی قطعی به نظر می رسد و فقط زمان اخراج او و نام جانشینش مشخص نیست.

رامون کالدرون رئیس سابق باشگاه رئال مادرید بین سالهای 2006 تا 2009 حالا در صحبتهایی اعلام کرده که پاسخ این سوالات را می داندو سرنخهایی دراختیار هواداران رئال مادرید قرار داده است.

او در گفتگو با دوربین تلویزیونی بین اسپورت به زبان انگلیسی گفت:« فکر می کنم مورینیو به احتمال 90%به رئال مادرید بازخواهد گشت. نمی دانم..این اتفاق ممکن است همین دوشنبه رخ دهد.»


طبق گفته آقای کالدرون بازگشت مورینیو به برنابئو، خیلی طول نخواهد کشید؛ چرا که سران باشگاه مادریدی تصمیمشان را برای برکناری سولاری گرفته اند و فقط منتظر هستند تا بازی این تیم مقابل وایادولید به پایان برسد تا این سرمربی آرژانتینی را برکنار کنند.

کالدرون درادامه به این نکته اشاره کرده که مورینیو تنها گزینه پیش روی سران باشگاه مادریدی است؛ چرا که زین الدین زیدان به پیشنهاد بازگشت به برنابئو پاسخ منفی داده است:« سران رئال با زیدان تماس گرفتند ولی او به پیشنهاد رئال پاسخ منفی داد و گفت که الان زمان بازگشت به باشگاه  نیست.»

رئیس سابق باشگاه مادریدی همچنین گفت که مورینیو از بازگشت به رئال خیلی خوشحال است:« مورینیو خیلی خوشحال است که به رئال مادرید بازمی گردد.»

مورینیو درطول سه فصل هدایت رئال مادرید را در دست داشت (بین سالهای 2010 تا 2013) و با این تیم به یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی و یک سوپرکاپ اسپانیا رسید و بعد از ترک پایتخت اسپانیا، هدایت چلسی و سپس منچستریونایتد را برعهده گرفت. در ماه دسامبر بود که آقای خاص ازنیمکت مربیگری یونایتد برکنار شد و فعلا هدایت تیمی را در دست ندارد.

6363