ایسما: دوست دارم هر بازی گل بزنم یا پاس گل بدهم

ایسما: دوست دارم هر بازی گل بزنم یا پاس گل بدهم

وب سایت رسمی فوتبالی- یکی از آماده ترین نفرات استقلال در چند هفته اخیر بوده تا به نظر برسد در بازی با العین هم می توان روی آمادگی او حساب باز کرد 

به گزارش فوتبالی، ایسما در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در خصوص شرایط خود گفت: خوشحالم که توانستم برای استقلال مفید باشم و پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم. من یک بازیکن حرفه ای هستم و تلاش می کنم در هر بازی بتوانم مفید باشم.

وی در خصوص این که باز هم برای استقلال پاس گل می دهد گفت: دوست دارم در هر بازی که برای استقلال به میدان می روم پاس گل بدهم یا گلزنی کنم. خوشبختانه تا الان هم توانسته ام مفید باشم که جا دارد از حمایت های هواداران استقلال هم تشکر کنم.

ایسما در خصوص بازی با العین گفت: شنیده ام برای این بازی صد هزار تماشاگر به ورزشگاه می آید که برای من خیلی هیجان انگیز است و دوست دارم با حضور صد هزار هوادار برای استقلال بازی کنم. ما تمام تمرکزمان را برای برتری در این دیدار گذاشته ایم و امیدواریم با حمایت هواداران مان بتوانیم به برتری برسیم.

وی در خصوص این که آیا فکر می کند با وجود آمادگی که در بازی با نفت مسجد سلیمان از خود نشان داده، در بازی های بعدی ثابت بازی کند گفت: من تمام تلاشم را کردم و امیدوارم همینطور باشد. با این حال نظر سرمربی تیم هر چه باشد به آن احترام می گذارم و تلاش می کنم طی مدت زمان حضورم در زمین برای استقلال مفید باشم.

گفت و گو از سعید لطفی