نظری:سومین گلم را به پرسپولیس زدم/برای بازی با استقلال 20 هزار تماشاگر نساجی می‌آیند

نظری:سومین گلم را به پرسپولیس زدم/برای بازی با استقلال 20 هزار تماشاگر نساجی می‌آیند

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:دو بار با فجر سپاسی به پرسپولیس گل زدم و این هم سومین گلم به پرسپولیس بود.

به گزارش فوتبالی، محمدمهدی نظری در گفت‌وگویی در خصوص دیدار نساجی با پرسپولیس گفت: بازی در دو نیمه متفاوت برگزار شد. نیمه اول ما عملکرد خوبی داشتیم ولی در نیمه دوم این تیم حریف بود که بهتر کار کرد. در مجموع فکر می‌کنم با توجه به بازی هر دو تیم در دو نیمه نتیجه مساوی، عادلانه بود. حتی ما زمانی که یک بر صفر از حریف جلو بودیم موقعیتی داشتیم که می‌توانست ما را با گلر حریف تک به تک کند. اما آن توپ به ما نرسید.

وی در خصوص اینکه با وجود قد کوتاهش خوب با ضربه سر گل می‌زند، گفت: قدرت سرزنی به بلندی قد نیست بلکه به جاگیری خوب است. شما  می‌بینید علی علیپور هم قد کوتاهی دارد ولی هم خوب جاگیری می‌کند و هم خوب ضربات سر می‌زند. من هم از فرصت استفاده کرده و در بین مدافعان پرسپولیس با ضربه سر گل زدم.

وی در پاسخ به این سؤال که چندمین گلش به پرسپولیس را به ثمر رسانده است، گفت: دو بار با فجر سپاسی به پرسپولیس گل زدم و این هم سومین گلم به پرسپولیس بود.

نظری با اشاره به اینکه باران مانع نمایش خوب دو تیم در بازی روز جمعه شده بود، گفت: از دقیقه یک بازی تا ۹۶ باران یکسره می‌بارید و انصافا بازیکنان درون زمین مثل موش آب کشیده شده بودند. می‌دانید که بارش باران انرژی زیادی از بازیکنان می‌گیرد چون آنها باید بیشتر دوندگی داشته باشند، به شخصه انرژی‌ام خیلی گرفته شد و شاید اگر باران نمی‌بارید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

مهاجم تیم فوتبال نساجی در خصوص دیدار آینده تیمش با استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: خیلی خوشحالم که دوباره می‌توانم مقابل استقلال تیم سابقم بازی کنم.البته الان بازیکن نساجی هستم و با تمام وجود تلاش می‌کنم تیمم موفق شود اما برای هواداران استقلال هم احترام قائل هستم.

وی تاکید کرد:‌در آن مسابقه چشم به حمایت تماشاگران‌مان داریم که البته همیشه از شهرهای دور و نزدیک ما را حمایت می‌کنند.مطمئن باشید روز بازی با استقلال ۲۰ هزار تماشاگر نساجی در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند شد و از تیم ما حمایت خواهند کرد.

7655