افتتاح استادیوم جدید تاتنهام تا کمتر از یک ماه دیگر

افتتاح استادیوم جدید تاتنهام تا کمتر از یک ماه دیگر

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که به اجبار کل فصل گذشته و بخش اعظم فصل جاری را در ورزشگاه ومبلی به میدان رفته بود و آنچنان که باید و شاید از امتیاز میزبانی برخوردار نشده بود تایید کرد که عملیات ساخت و ساز استادیوم جدید باشگاه به پایان رسیده و تاتنهامی‌ها یکی از دو بازی آینده‌شان در لیگ برتر، در  مقابل برایتون یا کریستال‌پالاس را در ورزشگاه جدید خود برگزار خواهند کرد.

شاگردان مائوریسیو پوچتینو اصرار داشتند که بازی خود در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را در این ورزشگاه جدید برگزار کنند ولی یوفا تمایلی نداشت که اولین بازی ورزشگاه تازه‌ساز یکی از بازی‌های چمپیونزلیگ باشد.

برای همین اسپرز در نهایت سه تاریخ را اعلام کرد که می‌تواند در آنها ورزشگاه جدیدش را افتتاح کند. در حال حاضر بازی مقابل برایتون در روز ششم یا هفتم آوریل به عنوان بازی افتتاحیه ورزشگاه در نظر گرفته شده ولی اگر برایتون هفته آینده بتواند میلوال را شکست بدهد، در آن تاریخ به جای لیگ برتر، باید در نیمه‌نهایی جام حذفی به میدان برود و در نتیجه مقابل تاتنهام قرار نخواهد گرفت.

اگر این اتفاق بیفتد، باشگاه کریستال پالاس موافقت کرده که بازی‌اش با تاتنهام که در حال حاضر روز 23 یا 24 آوریل برگزار خواهد شد را به روز 3 آوریل منتقل کرده و در ورزشگاه جدید تاتنهام به میدان برود.