جهانبخش: جو استادیوم های انگلیس عالی است

جهانبخش: جو استادیوم های انگلیس عالی است

وبسایت رسمی فوتبالی- هافبک ایرانی برایتون انگلیس به تمجید از فضای زندگی اش در این کشور پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی ایران و عضو باشگاه برایتون در مصاحبه با سایت باشگاه انگلیسی گفت: شما به عنوان یک بازیکن همیشه دوست دارید فرصت بازی در بازی های بزرگ را پیدا کنید. بازی آخر هفته ما اهیمت زیادی برای هوادارانمان دارد. من برای تیم ملی ایران بازی های مهمی مثل این دیدار را بازی کردم. من می دانم که هواداران در بازی های بزرگ از بازیکنان چه چیزی را می خواهند. این بدان معناست که ما مثل ماه دسامبر که در اکثر بازی ها پیروز شدیم اما از بدشانسی من در آن زمان مصدوم بودم. در آن زمان احساس واقعی هواداران را درک کردم.

وی افزود: در آن بازی ها هواداران خیلی خوب ما را حمایت کردند و درمقابل بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. این بار ما خارج از منزل هستیم اما این خوب است که روزهای خوب را احساس می کنید.هواداران برای چنین بازی هایی همه چیز است. اگر نتیجه مطلوب را کسب کنیم شما در روزها و هفته های آینده شاد و خوشحال هستید.

ستاره ایرانی درباره انتقالش از هلند به انگلیس گفت: واقعا روزهای خوبی در هلند داشتم. نزدیک به 6 سال در هلند زندگی کردم. آب و هوای انگلیس شبیه هلند است. زندگی در شهر برایتون هم خوب است و آدم های خوبی در اینجا زندگی می کنند. وقتی در بیرون شهر به گشت و گذار می پردازم مردم با من با احترام برخورد می کنند. در ابتدا نیاز داشتم تا منطقه را بشناسم اما الان اینجا را مثل خانه ام می دانم. ما به عنوان بازیکن این تیم نماینده شهر و مردم هستیم.وقتی شما بازی خوبی انجام می دهید رفتار خوب زیادی از مردم می بینید.

هافبک ایرانی در پایان از تجربه حضورش در ورزشگاه های انگلیس گفت: همه استادیوم ها در انگلیس جو و فضای خوبی دارند. اینجا خیلی کم است که کسی زبان انگلیسی برایش بیگانه باشد. امیدوارم در سال های آینده دیگر کسی نباشد که زبان انگلیسی نداند.