آیا امیر قطر ناصر الخلیفی را از پاری سن‌ژرمن اخراج می‌کند؟

آیا امیر قطر ناصر الخلیفی را از پاری سن‌ژرمن اخراج می‌کند؟

سایت رسمی فوتبالی – حذف پاری سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان باعث شده اوضاع این تیم به هم بریزد. هدف اصلی آنها در طول سال‌های گذشته این بوده که قهرمان اروپا شوند، اما این اتفاق نیفتاده است. از زمانی که ناصر الخلیفی رییس باشگاه شده، آنها حتی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هم نرسیده‌اند.

در فرانسه بحث بر سر این است که آیا او باید استعفا بدهد یا نه. لو پاریزین گزارش داده که امیر قطر که مقام ارشد الخلیفی است، احتمالا با او دیدار خواهد کرد تا کار او در باشگاه را ارزیابی کند. او البته توانست امثال کارلو آنچلوتی و نیمار را به باشگاه ببرد، اما انتقادات زیادی هم از او مطرح می‌شود.

این که او پاتریک کلایورت و آنترو هنریکه را به عنوان مدیر ورزشی باشگاه منصوب کرده به عنوان ناکامی او مطرح است. تنها خرید مهم کلایورت، یولیان دراکسلر بود و هنریکه هم در دو پنجره نقل و انتقالات نتوانسته یک هافبک دفاعی بخرد. لوسلسو، مارکینیوش و رابیو به این ترتیب در پست هافبک دفاعی بازی کرده‌اند.

الخلیفی همچنین آدرین رابیو را از تیم اصلی کنار گذاشت و باشگاه نتوانسته جانشین او را پیدا کند. همچنین زمانی که ویدیو توهین سرژ اوریه به هم‌تیمی‌ها و مربی‌ آن هنگام پاریس، یعنی لوران بلان منتشر شد، الخلیفی واکنش خوبی نشان نداد.

همچنین بازیکنانی مانند تیاگو سیلوا، ادینسون کاوانی، مارکینیوش و مارکو وراتی با خشم او روبرو شده‌اند اما او هرگز نیمار را تنبیه نکرده است. این بازیکن برزیلی در پاریس هر کاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد، هر زمان که می‌خواهد به برزیل می‌رود، و تصاویری از مهمانی‌هایی که می‌رود منتشر می‌کند که درخور وجهه حرفه‌ای یک باشگاه نیست.

8444