گواردیولا: VAR باید اصلاح شود

گواردیولا: VAR باید اصلاح شود


به گزارش ورزش سه"، سیتیزن ها بعد از دیدار به تعطیلات سه هفته ای در لیگ برتر خواهند رفت و بازی هفته بعد آنها با منچستریونایتد به ماه اردیبهشت موکول خواهد شد.

دیدار برابر واتفورد: "آنچه واتفورد تا به حال در لیگ برتر انجام داده است، آنها همه مسائل را فوق العاده سازماندهی کرده اند. عملکرد سرمربی واتفورد در فصل جاری بسیار خوب بوده و آنها تاکنون به تعداد امتیازات زیادی دست یافته اند.

این آخرین بازی منچسترسیتی قبل از 21 روز تعطیلی لیگ برتر بوده و مطمئنا همه چیز بسیار نزدیک خواهد بود. چند بازی باقیمانده سیتی تا پایان لیگ برتر برای نیل به اهداف ما بسیار مهم است اما بازی برابر واتفورد یکی از دشوارترین دیدارهای ما تا پایان فصل خواهد بود. از نظر من مربیگری تنها مختص به مسائل تاکتیکی نیست و به بسیاری از عوامل بستگی دارد و سیتی سعی می کند از همه جهات قوی تر شود."

تحقیقات دوباره یوفا در مورد تخلفات احتمالی منچسترسیتی: "من فکر می کنم باشگاه دیروز موضع خود را اعلام کرد و من نمی توانم چیزی بیشتر به آن اضافه کنم. امیدوارم این موضوع را در اسرع وقت به پایان رسیده و تصمیم گیری در این خصوص انجام شود. من درباره آنچه که فصل گذشته باشگاه سیتی انجام داده به تیمم اعتماد دارم و امیدوارم آنها بتوانند به سرعت مسئله را حل کنند."

شرایط بازیکنان: "کوین دی بروین و جان استونز آماده بازی کردن نیستند اما دیگر بازیکنان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل واتفورد ندارند. فرناندینیو نیز که برای مدتی از ترکیب سیتی دور خواهد بود."

تصمیمات جنجالی VAR در این هفته لیگ قهرمانان:

"ما تصمیماتی که با VAR گرفته می شود را خودمان  در بازی مقابل شالکه دیدیم و نیازی به تماشای آنچه این هفته لیگ قهرمانان رخ داد نداریم، زیرا ما چنین چیزی را در بازی رفت خود مقابل شالکه تجربه کردیم.

من طرفدار این فن آوری هستم زیرا کمک بزرگی  به داوران است. فکر می کنم یوفا در پایان فصل باید شرایط را تحلیل کرده و اگر وضعیت بد باشد آنها را اصلاح کند. گاهی VAR اعلام پنالتی می کند اما کلاتنبرگ می گوید تصمیم گیری اشتباه بوده، بنابراین باید در نهایت سعی کنیم شرایط را اصلاح کنیم و قوانین را تا آنجا که ممکن است روشن سازیم."