فیفا درخواست تعلیق محرومیت چلسی را رد کرد

فیفا درخواست تعلیق محرومیت چلسی را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل فیفا اعلام کرد چلسی با انجام 29 تخلف در جذب بازیکنان جوان، در دو پنجره نقل و انتقالات متوالی قادر به خرید بازیکن جدید نخواهد بود و این ضربه ای بزرگ به باشگاه متمول و آبی پوش لندن بود.

باشگاه چلسی بلافاصله در اعتراض به این حکم، درخواست تجدید نظر خود را ارسال کرده و همچنین خواستار تعلیق محرومیت خود در مدت بررسی دوباره حکم شد تا در این مدت بتواند چند بازیکن را پیش از آغاز این مقطع دشوار به خدمت گرفته و شرایط را کمی بهتر سازد.

اما امروز سخنگوی فیفا اعلام کرد چنین درخواستی از سوی رئیس کمیته انضباطی رد شده و چلسی فرصتی برای جذب بازیکن پیش از آغاز دوران محرومیت خود از دو پنجره نقل و انتقالاتی ندارد. در گذشته در مورد برخی از حکم های محرومیت، فیفا چنین شانسی را برای باشگاه ها قائل شده بود اما چلسی مستوجب این موقعیت نمی شود.

باشگاه بارسلونا نیز در سال 2014 از سوی فیفا به دلیل تخلفات در جذب بازیکنان جوان محروم شده بود اما بارسا درخواست تجدید نظر کرد داده و از فیفا خواست این مجازات را به سال بعد موکول کند که با پذیرش فیفا مواجه شد. قبل از این آغاز دوران محرومیت، بارسلونا موفق شد بازیکنانی چون لوئیس سوارز، ایوان راکیتیچ، جرمی متئو، کلودیو براوو و مارک آندره تراشتگن را جذب کند.