واکنش جالب کلوپ به ساعت عجیب بازی لیورپول!

واکنش جالب کلوپ به ساعت عجیب بازی لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول به دنبال جبران فاصله یک امتیازی با صدر جدول و منچسترسیتی بوده و این هفته در خانه خود باید پذیرای برنلی باشد.

دیدار برابر برنلی: "خوشبختانه ما مجبور نیستیم خیلی ترکیب خود را تغییر دهیم. هنوز هم برنامه ما پیروزی در بازی های پیش رو بوده و رسیدن به این هدف به اندازه کافی دشوار است. قبل از شروع بازی برابر برنلی از نتیجه منچسترسیتی آگاهیم اما نمی خواهیم سر و صدا و جنجال در این مورد راه بیندازیم زیرا ما فقط برای حضور در صدر جدول لیگ برتر مبارزه می کنیم و مهم است که خوش بین و هیجان زده باشیم.

تنها مشکل ما هفته جای برنلی است و این مسائله به قدر کافی بزرگ است. باید برابر این تیم قوی پیروز شویم. شان دیچ در لیگ برتر عملکرد شگفت انگیزی داشته است.

اشلی بارنز در نبردهای هوایی بسیار خوب بوده و برنلی در کناره ها نیز تیمی خطرناک است. آنها احتمالا با 5 دفاع بازی می کنند و برابر چنین تیمی باید صبور بود. برنلی معمولا به مالکیت توپ میلی ندارد، بنابراین ما باید خلاق و صبور باشیم.

بازی کردن برابر برنلی دشوار است زیرا آنها واقعا مبارزه کرده و بسیار با انگیزه هستند. وقتی سه یا چهار بازی آخر این تیم را تماشا کنید، می بینید که باید به انها احترام بگذارید زیرا برنلی اخیرا تاتنهام را شکست داده است."

ساعت غیرعرف بازی (15:30 به وقت ایران): "همیشه در این رابطه سوال وجود دارد اما حتی در این ساعت نیز ما نیاز به حمایت هواداران خود داریم. پس اگر بلیت دارید ساعت 10 شب به رختخواب رفته، نوشیدنی میل نکنید و برای هر اتفاقی آماده باشید."

شرایط بازیکنان:

"دژان لوورن به طور کامل در تمرینات روز پنج شنبه شرکت کرد. بسیاری از بازیکنان مصدوم ما مانند جو گومز بعد از تعطیلات بازی های ملی به عرصه بازی بازخواهند گشت. در مورد لوورن نیز باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد و شرایط او را برای قرار گرفتن در ترکیب به طور دقیق بررسی کنیم.

جیمز میلنر؟ اگر از خود او سوال کنید معتقد است به طور کامل شرایط بازگشت به میادین را دارد اما شرایط او نیز باید بررسی شود."